Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Killiäiset leviävät suomeen ilmastonmuutoksen seurauksena.

Vierailija
12.01.2016 |

Kohta pääsemme mekin repimään noita kärpäsen perkeleitä ihostamme irti. Leviävät kovaa vauhtia Suomea kohti.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiili%C3%A4iset

Tässä otetaan killiäisen toukkaa pois:

Tässä toinen:

Ei kannata sammua pihalle..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai killiäiset, no kunhan eivät tsa-tsa-tsaakärpäset tule.

Vierailija
2/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä ne on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiliäiset, ei killiäiset, vaikka se hauskemmalta kuulostaisikin :P

Vierailija
4/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiiliäiset, ei killiäiset, vaikka se hauskemmalta kuulostaisikin :P

Kuka nämä käännöset oikein keksii? Olen miettinyt tätä asiaa monesti kun kuulen jonkun järjettömän nimen elukalla.

Vierailija
5/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asti tällaiset kiiliäiset ovat tulossa?

Enemmän pelottaa myyräekinokokki-loinen. Se on jo Ruotsissa ja virossa. Se on vaarallinen.

Vierailija
6/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Nehän vois olla vain pirtsakka viihdyttävä lisä??

Voisi muuten olla kohtuu traumaattinen kokemus jos omaa kroppaan kaivautuisi tuollainen killiäisperkele. Kaikkea se luontoäiti on sadistisuudessaan keksinytkin. Mulla oli pienimuotoinen pelkotila näistä vastaavanlaisista otuksista lapsena, kun olin nähnyt luontodokumentin jossa niitä oli. Tiesin kyllä ettei näillä leveysasteilla, mutta pelkäsin silti.

Vierailija
7/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän pelottaa myyräekinokokki-loinen. Se on jo Ruotsissa ja virossa. Se on vaarallinen.

Mitä se tekee?

Vierailija
8/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi muuten olla kohtuu traumaattinen kokemus jos omaa kroppaan kaivautuisi tuollainen killiäisperkele. Kaikkea se luontoäiti on sadistisuudessaan keksinytkin. Mulla oli pienimuotoinen pelkotila näistä vastaavanlaisista otuksista lapsena, kun olin nähnyt luontodokumentin jossa niitä oli. Tiesin kyllä ettei näillä leveysasteilla, mutta pelkäsin silti.

En ymmärrä miten se on onnistunut munimaan ton tytön huuleen. Luulis, että siitä sen tajuaa huitoa heti pois.

Vierailija
9/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan totta, tästä olen puhunut jo vuosia. Siis monilla rescue-eläimillä, entisillä kulkukoirilla joita ilmiömuotitietoiset itselleen niin ylpeänä haalivat sen kummempia miettimättä, on niitä. No ei varmastikaan kaikilla, mutta joillain. Se on vain ajan kysymys...

Vierailija
10/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

... Tiesin kyllä ettei näillä leveysasteilla ...

Kohta on.

Vierailija
11/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten se on onnistunut munimaan ton tytön huuleen. Luulis, että siitä sen tajuaa huitoa heti pois.

Noo, tulee sellainenkin villi arvaus mieleen kuin yön aikana, unen aikana. Et varmasti itsekään herää jokaiseen kesäitikan pistokseen, ja tuskin se siinä alkuvaiheessa on tuollainen kuvottava onkiliero, kuin mitä sieltä vedettiin pihalle. Kun tartunta tapahtuu, on kyse minimaalisen pienestä ötökästä joka tekee vähän hommiaan. Sitten vaan huuli alkaa näyttää vähitellen veikeämmältä ja veikeämmältä. Miten voisi juosta itseään karkuun... Menisin varmaankin sellaiseen tilttiin että vaatisin hevostainnutuksen ensitilassa!

Vierailija
12/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyräekinokokki tuhoaa maksan. On hengenvaarallunen. Leviää mm keittämärtömistä marjoista, joissa ketun pissaa. Ennen kuoli ihminen muutamassa vuodessa. Nyt yritetään hoitaa ja ennuste vähän parempi.

13/16 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Hirvennenäsaivartaja on siitä poikkeuksellinen, ettei se muni vaan roiskaisee eläviä toukkia, kertoo IS:lle hyönteistutkija Juhani Itämies.

Hän muistaa kymmenen vuoden takaa kaksi tapausta Suomestakin, joissa ötökkä on roiskaissut toukkiaan metsässä liikkujan nenään ja silmään. 

http://www.iltasanomat.fi/terveys/art-1288387210293.html

Vierailija
14/16 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärpäne voi munii sun muniis

Vierailija
15/16 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luin että Kittiläläiset leviävät suomeen. .

Vierailija
16/16 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luin että Kittiläläiset leviävät suomeen. .

Ne ovat levinneet jo. Niitä ei pysäytä enää mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi