Ärsyttää se henkilö joka jauhaa täällä aina silmien etäisyydestä
Onkohan sillä jotain mielenterveysongelmia? Vai onko tuollainen teidän mielestä normaalia?
Kommentit (6)
En ole törmännyt, vaikka usein täällä käyn. Linkkiä odotan minäkin.
En ole törmännyt, mutta oma mielipiteeni silmien etäisyydestä on, että se on minulle tärkeä tekijä ihmisten ulkonäössä.
Omilla lapsillani silmät tuntuvat olevan juuri oikealla etäisyydellä toisistaan ja samoin miehelläni ja minulla. Kiinnitän huomiota silmien etäisyyteen, kun tutustun uusiin ihmisiin. Tapasin omituisen naisen, joka osoittautui oman edun tavoittelijaksi, kun päästeli suustaan sujuvia valheita. Hänellä oli silmät hyvin kaukana toisistaan. Ihmisiin, joilla on silmät lähempänä toisiaan kuin esim minun suvussa, en jostain syystä ole tutustunut kovin hyvin. Silmäni sijaitsevat aika keskiverrosti.
En ole ap enkä osaa linkittää mutta täällä on "Silmis" joka silloin tällöin vaahtoaa kuinka kauempana toisistaan olevat silmät ovat viehättävämmät kuin lähempänä.
Täällä on yllättävän paljon noita yhden asian vaahtopäitä. Miksihän? Vai onko vain muutama, joilla on useampi fiksaatio, joita eivät kuitenkaan sekoita viesteissä, vaan jokaiselle pakkomielteelle on eritelty paikkansa?
Silmiksen tunnistaa ainakn livenä siitä että sillä on aika varmasti silmät kaukana tosistaan...
Linkitä nyt jotain, kuka tämmöistä muuten tietää.
Silmien välisestä etäisyydestäkö jauhaa? Tai no se selviää sieltä linkistä sit varmaan.