Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sopiva paino 172-174 senttiä pitkälle 25v naiselle?

Vierailija
12.01.2016 |

Ja pliis jotain järkevää eikä tyyliin 49kg. Oon totaalisen hukassa että mikä se hyvä paino olisi.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

55kg ehdoton max.

Vierailija
22/26 |
12.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 173 cm pitkä yli 40 v nainen. Nuorena minua pidettiin laihana, kun painoin 64 kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 173 cm pitkä yli 40 v nainen. Nuorena minua pidettiin laihana, kun painoin 64 kg.

Ihannepaino olisi n.60-67kg

Vierailija
24/26 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg

Hyvä ohje on myös, oma pituus - 100

Vierailija
25/26 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tähän ole mitään patenttivastausta. Riippuen ruumiinrakenteesta ja siitä, kuinka paljon urheilet, jotain välillä 55-75. Jos oot tosi siro, etkä urheile ollenkaan, alle 60 kiloa voi olla ihan hyvä. Jos oot rakenteeltas skrodempi ja muutenkin vahva, 75 kiloakin voi olla sulle sopiva.

Mietin tätä nyt siis kaverin ja itseni kannalta, jotka ollaan molemmat muutaman sentin sun maksimipituutta pidempiä ja ruumiinrakenteelta kuin yö ja päivä. Kaveri on tosi siro ja mä olen aika skrode, meillä on kengänkoossakin neljän numeron ero ja verratessa toisen käsi näyttää lapsen ja toisen miehen kädeltä. Kaveri hilasi salilla käymällä painonsa ylös 58 kiloon, näytti oikein hyvältä ja sopusuhtaiselta ja voi hyvin. Mä kävin salitauon jälkeen punttikaverina ja painoja nostellessa paino nousi 72->75 kiloa, vaikka oon mittanauhalla katsottuna yhä saman kokoinen. Siroa musta ei saa, mutta ihan sutjakka olen aina ollut.

Kaveri näyttäisi varmaan 75-kiloisena jo tosi pyöreältä. Mulla taas näkyi 65-kiloisena sixpäkki ja rinnat oli sulaneet AA-kuppiin. 58-kiloisena oisin varmaan jossain tiputuksessa.

Mut urheilemalla saa musta aika hyvän kuvan sopivasta painosta. Jos olo on raskas ja kömpelö, kun tekee jotain fyysistä, kantsii laihduttaa, ja jos rimpula, lisää painoa. Itse tiedän, että jotain tarttia tehdä, aina jos persus alkaa tuntua tosi painavalta lenkillä.

Vierailija
26/26 |
13.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 172 cm ja 62 kg, käyn ahkerasti kuntosalilla joten lihaksiakin löytyy. Kesäksi ajattelin laihduttaa 59 kg, jolloin voi huoletta käyttää esim crop toppeja vaikka vähän turvottaisikin. Sen laihemmaksi en halua tai alan näyttämään fitnesskisaajilta kisapäivänä. Rinnatkin häviää kokonaan. :D 65 kilossa taas alkaa itsellä olla turvonnut ja epämukava olo, tosin sekin varmaan muuttuu lihastenkasvun myötä joskus toivottavasti normipainokseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä