Jani Sievisen uusi kuvankaunis tyttöystävä
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1452592538202.html
Onko mielestänne kuvankaunis nainen?
Minusta ei ole. Ihan tavallinen suomalainen lonttanaama. Kuvankauniista ei puhettakaan.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Ihan nätti. Sillain perustavalla. Mutta nätti kuitenkin. Olen mies. Enemmän nauratti Janin turvonnut pullanaama :D. On ruoka maistunut. Jotenkin kaikki se vaan on kerääntynyt naamaan eikä kroppaan, ihankuin naama olisi lihonut 140kg mittoihin yksinään.
Ja ihan miehenä kirjoitat...
Mun mielestäni useimmat terveet, edes suht kuosissa ja siistinä itsensä pitävät ihmiset ovat ihan hyvännäköisiä ikään ja kokoon katsomatta ja vasta ruma luonne todella rumentaa ihmisen.
Mutta sanaa kuvankaunis en kyllä käyttäisi monesta. En vaikka olisin iltiksen toimittaja. Se oikeasti kuulostaa kettuilulta jos kuvailun kohde ei ole joku huippumalli. 
Kaikki naiset, jotka alkaa seurustella julkkisten kans, muuttuvat kuvankauniiksi kaunottariksi.
Kaksi ensimmäistä vaimoa olivat jonkin sortin missejä ja malleja ja tämä viimeisin to-be-vaimokin on oikein sievä nainen. Mikä siinä Janissa viehättää? En tiedä. Olen saman ikäinen kuin Jani ja minun silmääni hän on tyypillinen ikäisensä näköinen mies, hiukan ylipainoinen ja ikäisensä näköinen keski-ikäinen mies jolla lapsia keskimääräistä enemmän (5 kpl) kahden eri naisen kanssa. Lisäksi vielä uuden vaimon lapset mukana uusperhekuviossa.
Rahamiehiäkään ei ole, avioeroissa menettänyt omaisuuttaan ja asuu nyt vanhassa Älvarissa ja tekee satunnaisia uintivalmennuksia. Maksaa altusmaksuja vielä ainakin kolmesta lapsesta sekä kalliita lasten tapaamismatkoja pitkin Pohjois-Suomea ja Norjaa.
Välillä sitä miettii että miten sillä on rahaa tuohon? Tuskin tuo uusi vaimokaan Janin lapsilauman kuluja makselee.