Miten ihmeessä sitä pidetään hyväksyttävänä
jos naiset tyttöjen illassa jakavat poikaystäviensä peniksien koot ja seksitaidot? Onko se ikinä tullut mieleen että tuo on käytännössä miehen seksuaalista häpäisemistä?
Kommentit (14)
Olen nainen ja samaa mieltä. Omien kavereiden ja ystävien kanssa emme ole koskaan jakaneetkaan tuollaisia asioita. Lieneekö legendaa vain vai Sinkkuelämää-sarjan aiheuttama vääristymä?
Joka tapauksessa sitten tyhmien ihmisten juttu.
Minusta saa puhua jos saan nussia ilman kumia.
Ei se olekaan normaalien ihmisten mielestä hyväksyttävää.
No ei tulisi mieleenkään puhua naisten kanssa tuollaista! Korkeintaan kysymys harrastitteko seksiä ja ei siitä sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
ihan on sananvapaus
Niin - miten se tähän liittyy?
Mikä tässä on ongelma? Mies on objekti.
Enpä ole koskaan ollut todistamassa moista jakamista.
En kertoisi mitään häpäisevää, mutta ei parane totuttakaan kertoa, ettei kateus herää siskoissa ;D Joten olen hiljaa.
Kuka pitää hyväksyttävänä? Joku teinibimbo? Olipas taas älykäs avaus
Ihmettelen samaa. Ihmettelen myös kysymystä "oliko hyvä?", kun joku kertoo harrastaneensa seksiä miehensä kanssa ekan kerran - mitä muuta siihen voi vastata kuin "kyllä"?? Antaa tarkka analyysi vai? Ihan hirveän typerä, tahditon kysymys. Ei seksi ole mikään julkinen, kaikille kuuluva asia.
Toki miesporukan jutut ovat vielä tökerömpiä, eipä tee mieli seurustella kenenkään kanssa sen jälkeen kun on tarpeeksi kuunnellut tyttöystävien haukkumista aina kun nämä eivät ole olleet paikalla. Kaikki kaikkien yksityisasiat jaetaan ja yhden illan jutut sekä entiset säädöt esitellään facebookista kuvailun kera. Miehet ovat mielestäni pahempia ja ilkeämpiä näissä jutuissa kuin naiset.
Miehet ovat kyllä siinä mielessä pahempia, että aika monen naisen alastonkuvat ja kotiseksivideot päätyvät salaa nettiin. Tai miten sen nyt ottaa sen pahuuden, mutta miehellä on kai pienempi riski tuohon ja jos nainen lataakin seksivideon, niin ei se miehelle ole läheskään yhtä suuri häpeä, vaikka ihan yhtä lailla luottamuksen rikkomista sekin on.
Ei kuulu omaan kaveripiiriin seksikokemusten jakaminen ja vertaileminen. En ole oikeassa elämässä edes osunut sivusta kuulemaan. Taitaa olla Sinkkuelämän ym. yhtä typerien sarjojen antama mielikuva naisten jutuista. Mautonta, sanon minä.
Ei miehillä ole tunteita joten heitä voi kohdella eri tavalla.