Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko jollain kokemuksia kotikuntolaitteista??

14.02.2006 |

Raskauden jälkeen kilot eivät karise millään pois, vaikka täysimetänkin. En toki ota mitään paineita vielä, kun vauvakin on vasta kuukauden vanha. Olen alkanut vähitellen taasen kuntoilla. Nyt mietinkin jonkin kotikuntolaitteen hankkimista. En haluaisi sijoittaa laitteeseen suuria summia, koska pelkään innostukseni olevan hetken huumaa. Mieluiten liikkuisin ulkona kävellen, juosten, sauvakävellen yms., mutta aika on rajallista... Siksi olisikin kiva, jos saisin kuntoiltua vaikkapa muksujen päiväuniaikaan kotona jo päivällä, eikä sitten illalla tarttis lähteä minnekään, kun koko perhe on yhdessä...

Nyt olisikin kiva kuulla kaikenlaisia kokemuksia kotikuntolaitteista. Onko laite ollut hintansa arvoinen? Paljonko maksoi? Mistä sen hankit? Millainen laite on? Itse olen harrastanut kuntoilumielessä juoksemista kauan, mutta nyt tosiaan aika tuntuu olevan harrastamiseen rajallista, joten tässä kotimamman arjessa kaipaan toisenlaista nopeasti toteutettavaa liikkumistapaa...

Myypuh :-)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

telkkaria katsellessa kuntopyörälle, ei sohvalle. Voi pyöräillä vaikka 10 min kerrallaan, puoli tuntia-tunti päivässä ja tämä ohje on suoraan UKK-instituutista :)

hei, tosinainen koittaisi imetystäkin kuntopyörän selässä...ja mitä kaikkea " iskän" kaa siinä voisikaan koittaa :D

simppelin kuntopyörän saa edullisestikin, suosittelen mallia missä on sykemittari sekä magneettivastuksella oleva säätö.

Vierailija
2/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko laite ollut hintansa arvoinen? Kuinka paljon moinen laite maksaa? Onko se jäänyt alkuinnostuksen vuoksi pölyttymään nurkkaan? Noi laitteet tuntuu olevan melko hintavia, joten niillä tosiaan pitäisi treenata... Jumppavideon hankkiminen saattaisi olla ihan hyvä juttu näin aluksi... :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin tunnin treenin ja päälle vatsat jumppapallon päällä. Nyt tilasin vielä jumppavideon, että opin muitakin kuin vatsoja tuon pallon kanssa.

Vierailija
4/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin pääni puhki muutama kuukausi sitten, että miten voisin onnistua liikkumaan viikossa 3 kertaa säännöllisesti. Kolme pientä lasta kun on, en voinut ajatellakaan lähteväni 2tunniksi esim. kuntosalille. Otin selvää kuntolaitteista ja tämä Crosstrainer osoittautui minun ratkaisuksi. Nyt olen tehnyt sillä 4kk ajan, _vain_ 15-20min/3xvko ja tuloksia kyllä näkyy. Ei nyt mitään suuria, mutta sillä tavalla että itse huomaa. Ja otin alunperin sen vain päämääräksi, että parempi että edes jollakin tavalla liikkuu kunhan vain liikkuu. Nyt sitten kun vauva on kasvanut isommaksi, käyn kävelylenkillä ja harkitsen jo sinne kuntosalillekin lähtöä. Päämääränä edelleen liikkumista 3*vkossa. Sama mitä se sitten onkaan.

Minulla on Intersportista Energeticsin crossari. Ovh oli 700e, mutta oli näytekappale, joten sain 450e. Tukeva, miellyttävä käyttää ja hyvännäköinen. (Juu-u, on sekin ihan hyvä puoli että on hyvännäköinen kun tuossa olohuoneessa möllöttää ISO laite.. :) )

Tylsäähän se crossailu on, mutta kyllä mulla enemmän se tekeminen on nykyään siitä kiinni, että ei tahdo olla rauhallista hetkeä milloin tekisi. Vauva on makoillut lattialla samaa aikaa ja nyt käy vähän hankalaksi kun on alkanut liikkumaan.

Heti alusta alkaen tiesin, että alkuinnostuksen jälkeen saatan " unohtaa" laitteen käytön. Pyysin miestäni keksimään rangaistuksen, jos en crossaile 3xvkossa. Ehdotti että " tietsikka pois viikoksi" ! Eipä olisi parempaa voinut keksiä. Arvatkaa kuinka monta vkoa on tietsikka ollut pois? Ei kertaakaan.. :)

Vierailija
5/5 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin sillä keinolla miehenkin suostumaan hankintaan. 150 euroa kuulostaa ihmimilliseltä hinnalta. Mun pitäisi oppia hyväksymään se, että esim. 15-20 minsaakin on LIIKKUMISTA ja tekee hyvää! Olisi helpompi alkaa treenatakin, kun tavoitteet ovat matalalla. Harvoin varmaan tunnin tehokas treeni onnistuu kerralla muksujen kanssa. Kaikki liikkuminen on hyväksi! :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi