NYT JIMILLÄ: KoruTv! Ihan uskomaton ohjelma :D
Mikä tää tämmönen ostostv on, ihan hirveitä koruja. Mutta tuo juontaja on huikea :D :D
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Myydäänkö ne kaikki muka aina loppuun?
Toivottavasti huijarit eivät saa myytyä yhtään.
Tuttavallani on kultasepänliike. Heillä on myynnissä joitakin vähän vastaavia koruja kuin nuo, tulevat Italiasta. Uskon, että nuo on ihan aitoja ja hinta vähintään tuo.
ai hitto ku naurattaa nää kommentit vaikka en itse ohjelmaa katsokkaan
no äläpä mittää :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta tuo nainen puhuu?
Oulun murretta. Ida on Ylivieskasta kotoisin. Tätä ennen jo oli vetämässä Tiedä ja Voita ohjelmaa.
"Mittään riskiä ei oo lähteä ostelleen ja 30 päivän rahat takaisin takkuu" tämä ei kuulosta kovinkaan uskottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä murretta tuo nainen puhuu?
Oulun murretta. Ida on Ylivieskasta kotoisin. Tätä ennen jo oli vetämässä Tiedä ja Voita ohjelmaa.
Oulun murre on itse ssiassa pikkasen erilainen, ei tosin niin paljo että sitä eroa huomais välttämättä jos ei oo täältä päin. T. Ykalainen
Tunnistin Idan jo toisesta kommentista. En tiennyt sen vaihtaneen ohjelmaa, pitääkin tarkastaa
Oolun seuvulta tuleva isoo hinkkinen jänkhämiehen panemma poro. että työ etelän vetelät mittää huliaa.
Me juvumme katkoon kyrvätki jotka mänöö ruokapöythän yli joota naaraat ei iha seivästyisi
Suurin osa mauttomia ja jotenkin kömpelön oloisia, muutama ihan kiva ollut.
Erinomainen juontaja ja kainuun suunnan murrettako lienee ? !
Aina tulee hyvälle mielelle !Kiitos paljon ja tätä lisää !
Liekö ne zirkonit aitoja joita se Ylivieskan pimu kauppaa.En vaan viittis tilata television kautta.
Enpä nähnyt korutv:tä, mutta mikä tahansa voittaa ne hilipativemputusvekottimet, joita yritetään ihmisille tyrkyttää. "Haluatko satapäkin ja kymmenen sentin vyötärön, tilaa hilipativemputusvekotin, ja kahden päivän päästä naiset/miehet lakoavat edessäsi..." Kyllä minä katselisin paaaaljon mieluummin feikkejä koruja kuin vemputtimia.