Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallanko värjätä markettien väreillä hiukset

Vierailija
11.01.2016 |

Mulla siis luonnostaan vaaleat. Latvoissa vanhaa vaaleaa väriä, pitkä juurikasvu tummaa ja kylmempää sävyä. Hiukseni ovat suht pitkät ja näin ollen latvatkin kuivemmat kuin tyvi. Mikä olis hellävaraisin väri tai sävyte?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en suosittele, ellet sitten halua kamalia hiuksia. Sulla on siis jo useampaa sävyä hiuksissasi ja vielä noi latvat. Onnea vaan. Minä menisin kyllä mieluummin kampaajalle, maksoi mitä maksoi.

Vierailija
2/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran sen virheen, että värjäsin itse  (jollain Schwartzkopfin värillä).

En tee enää. Vaaleanruskea väri teki hyväkuntoisista hiuksistani lähes mustat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä värjää itse, itelläni just epäonnistunu blondaus yritys takana jota yritin korjata/ peittää värjäämällä tummalla, pieleen meni ja kunnolla ja nyt oon menossa kampaajalle korjaamaa. eli mene suoraa kampaajalle.

Vierailija
4/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset käytä jotain suoraväriä tai colormaskia?

Vierailija
5/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Colormaskia latvoihin.

Vierailija
6/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

auttaako nuo, kun ongelma on, et väri meni liian tummaks ja se pitäisi saada tasaseks. jotai vaaleahkoja raitoja jäi päälaelle taakse ja latvat vaaleammiks....

Vierailija
7/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä hellävaraisimmasta mitään, jotain sävyttävää kai. Ja itselläni vuosien blondaus teki pahojaan. Mitä väriä ajattelit laittaa? Jos vaalennat suosittelen parturia.... Kun pidin punaista päätä, ei tukka niin kärsinyt vaikka kaupan värillä värjäsinkin...

Käytän kunnollisia hoitoaineita auttamaan hauraita hiuksiani, eipä ole paljoa tarvinnut tasata.

Vierailija
8/8 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

auttaako nuo, kun ongelma on, et väri meni liian tummaks ja se pitäisi saada tasaseks. jotai vaaleahkoja raitoja jäi päälaelle taakse ja latvat vaaleammiks....

Auttavat, itse käytän pelkkiä suoravärejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi