Uskallanko värjätä markettien väreillä hiukset
Mulla siis luonnostaan vaaleat. Latvoissa vanhaa vaaleaa väriä, pitkä juurikasvu tummaa ja kylmempää sävyä. Hiukseni ovat suht pitkät ja näin ollen latvatkin kuivemmat kuin tyvi. Mikä olis hellävaraisin väri tai sävyte?
Kommentit (8)
Tein kerran sen virheen, että värjäsin itse (jollain Schwartzkopfin värillä).
En tee enää. Vaaleanruskea väri teki hyväkuntoisista hiuksistani lähes mustat.
älä värjää itse, itelläni just epäonnistunu blondaus yritys takana jota yritin korjata/ peittää värjäämällä tummalla, pieleen meni ja kunnolla ja nyt oon menossa kampaajalle korjaamaa. eli mene suoraa kampaajalle.
Mikset käytä jotain suoraväriä tai colormaskia?
Vierailija kirjoitti:
auttaako nuo, kun ongelma on, et väri meni liian tummaks ja se pitäisi saada tasaseks. jotai vaaleahkoja raitoja jäi päälaelle taakse ja latvat vaaleammiks....
En tiedä hellävaraisimmasta mitään, jotain sävyttävää kai. Ja itselläni vuosien blondaus teki pahojaan. Mitä väriä ajattelit laittaa? Jos vaalennat suosittelen parturia.... Kun pidin punaista päätä, ei tukka niin kärsinyt vaikka kaupan värillä värjäsinkin...
Käytän kunnollisia hoitoaineita auttamaan hauraita hiuksiani, eipä ole paljoa tarvinnut tasata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
auttaako nuo, kun ongelma on, et väri meni liian tummaks ja se pitäisi saada tasaseks. jotai vaaleahkoja raitoja jäi päälaelle taakse ja latvat vaaleammiks....
Auttavat, itse käytän pelkkiä suoravärejä.
No en suosittele, ellet sitten halua kamalia hiuksia. Sulla on siis jo useampaa sävyä hiuksissasi ja vielä noi latvat. Onnea vaan. Minä menisin kyllä mieluummin kampaajalle, maksoi mitä maksoi.