Vierailija

Minulla on erittäin syvä sielun pimeän yön vaihe. En tiedä miten löytäisin eteenpäin.
Kuvittelin saaneeni yhteyden henkiauttajiini ja jopa Jumalaan, mutta se oli pelkkää harhaa. Matto vetäistiin kerralla alta. En tiedä, ehkä mitään korkeampaa ei ole ja mieleni tekee tämän, sotkee toiveajattelua, lukee synkronisismeja, jne. Tai sitten joku vaan pilailee kustannuksellani. En osaa enää luottaa intuitiooni ja vaistoihini. Kaikki pettää. En pidä tästä elämästä enkä maailmasta enää. Välillä minulla on valaistumisoireita ja huikeaa iloa, mutta sitten joudun taas näkemään silmästä silmään kaiken sellaisena kuin se on. Pääsemättä pakenemaan mihinkään.

Kommentit (7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap, tuo on tavallista henkistä kehitystä. Kyllä korkeampi voima on olemassa ja henkimaailma. Säilytät uskosi etkä lannistu mistään. Intuitioon ja vaistoon kannattaa luottaa, kun olet tehnyt jonkun päätöksen, ja sen jälkeen tulee hyvä olo ja rauhallinen mieli, olet tehnyt sinun kannaltasi oikean päätöksen.

Olen selvänäkijä/meedio 3:ssa sukupolvessa.

Vierailija

Tämä vaihe on kammottava. Koko henkinen tie on ollut suurimmaksi osaksi pelkkää tuskaa. Tekisi mieli vetää nuppi täyteen joko alkoholia tai rauhoittavia. 

Minulla on myös melko traumaattinen historia. 

Osaatko selvänäkijä sanoa voiko tätä prosessia pysäyttää ja palata takaisin normaaliksi. 

Vierailija

Kyllä sinä olet aivan normaali. Prosessin voi pysäyttää, mutta olet päässyt pitkälle, ja useinkaan tie ei ole ollut helppo. Kaaos selkenee pian, sinullakin on lahjoja, joita voit käyttää muiden auttamiseen. Sinulla on vapaa tahto, ja jos niin haluat, voit palata tavalliseksi, joka ei usko mihinkään ennen kuin näkee itse. Pyyntö "yläkertaan riittää". 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat