Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HAAMUVIIVAKUVAN LAITTAJALLE!

Vierailija
11.01.2016 |

Selvästi näkyy viiva!! Onnea :) Yläpeukkua jos muutekin näkee, ala jos ei näy. Tää aihe: http://www.vauva.fi/keskustelu/2474552/voisiko_se_olla_haamuplussa?chan…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana aloitus sinulta!

Voi kunpa tuo olisi plussa.

T: tuon toisen ketjun aloittaja

Vierailija
2/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen eri mieltä. Riippuu vähän päivistä, mutta kyllä parin viikon päästä hedelmöittymisestä pitäisi olla jo kunnon viiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kp? Onko kuukautiset myöhässä? Kyllä siinä viiva näkyy

Vierailija
4/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näy

Vierailija
5/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas olen eri mieltä. Riippuu vähän päivistä, mutta kyllä parin viikon päästä hedelmöittymisestä pitäisi olla jo kunnon viiva.

Rv 3+3-4 vasta. En malttanut olla testaamatta. En tosin itsekään uskalla vielä iloita.

Vierailija
6/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kp? Onko kuukautiset myöhässä? Kyllä siinä viiva näkyy

Kuukautiset pitäisi alkaa vasta torstaina.

Alkuperäinen Ap

Vierailija
7/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös testasin jo ennen kuukautisten alkamispäivää ja samanlainen viiva tuli. Viikon päästä siitä oli jo selkeä viiva. :) Kyllä se plussa on!

Vierailija
8/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee uudestaan kun kuukautiset pitäisi alkaa. Mulla itsellä takana kemiallinen raskaus, jossa näytti haaleaa viivaa mutta kuukautiset alkoi päivän myöhässä. Suosittelen siksi ettei testaile liian aikaisin. Turhaa pahaa mieltä jos kuukautiset alkaakin. Nyt olen raskaana ja tein testin vasta kun kuukautiset oli päivän pari myöhässä ja kontrolliviivaakin vahvempi viiva ilmeistyi lähes välittömästi. Onnea ja tsemppiä!

Vierailija
9/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen neitsyt ja harrastan ensi viikolla seksiä. Nyt tahtoisin tietää olenko jo raskaana? Olenko viikolla 0.0004/40?

Vierailija
10/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee uudestaan kun kuukautiset pitäisi alkaa. Mulla itsellä takana kemiallinen raskaus, jossa näytti haaleaa viivaa mutta kuukautiset alkoi päivän myöhässä. Suosittelen siksi ettei testaile liian aikaisin. Turhaa pahaa mieltä jos kuukautiset alkaakin. Nyt olen raskaana ja tein testin vasta kun kuukautiset oli päivän pari myöhässä ja kontrolliviivaakin vahvempi viiva ilmeistyi lähes välittömästi. Onnea ja tsemppiä!

Olet oikeassa. Kiitos fiksusta viestistä. Alkoi itseänikin heti harmittaa, että tuli tuo testi jo tehtyä. En vain malttanut olla testaamatta. Ja kun kaapissa lojuu useampi kymmenen testiä niin oli liian helppo kokeilla. Nyt maltan mieleni muutamaksi päiväksi.

Ap

Vierailija
11/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisellä editor.pho.to/edit/ muokkaussivulla kokeilin muokata viivan näkymää enemmän, mutten oikein osaa, tässä räpellys: http://aijaa.com/wEEVl0

Vierailija
12/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöisellä editor.pho.to/edit/ muokkaussivulla kokeilin muokata viivan näkymää enemmän, mutten oikein osaa, tässä räpellys: http://aijaa.com/wEEVl0

Kyllähän tuolla viiva näkyy. Toivottavasti pysyy mukana! Loppuviikosta olet viisaampi.

Vierailija
14/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailmassa jo raskaustestitkin photoshopataan paremmiksi :)

Vierailija
15/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään viivaa ole. Niissä näkyy painaumat mahdollista viivaa varten, koska se materiaali sieltä värjää vain ton viivan kohdalta ei koko ruutua.

Vierailija
16/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin saman tuloksen steriloituna naisena.

Vierailija
17/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei siinä mitään viivaa ole. Niissä näkyy painaumat mahdollista viivaa varten, koska se materiaali sieltä värjää vain ton viivan kohdalta ei koko ruutua.

Toivottavasti et ole oikeassa. :)

Ap

Vierailija
18/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä Ap lannistu tai odota liikoja. Viivahan siellä näkyy, mutta sen pysyminen ka vahvistuminen on vielä epävarmaa. Toivon että kaikki menisi hyvin!

Vierailija
19/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule sitten kertomaan kuinka kävi!

Vierailija
20/22 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viivassa väriä, eli plussa vaikkakin haalea. Noin aikaisin ei vahvempaa viivaa saisikaan, mulla kolme ihan samanlaista testitulosta ja tuolla ne kaikki unten mailla jo tuhisee... :D Onnea, ap:n viittaamalle plussaajalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi