Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oli aivan pakko kirjoittaa tästä :D

Elikkäs olin psyykkisesti hieman epävakaa tässä vuosi kaksi sitten ja lopputuloksena on se, että 8000 euroa erinäköisiä lainoja menossa perintään. Tämän lisäksi sain juuri viestin, että pankki alkaa periä minulta vanhoja opintolainoja 13 000e verran. Opiskelen tällä hetkellä mutta silti haluavat käymään perimään noita kun ovat vanhan opinahjoni lainoja. Tosiaan kuukausituloni on noin 800€.
En voi kuin nauraa ja henkisesti toisaalta en ole voinut näin hyvin varmaan koskaan. Kaikin muin tavoin olen lähes täysin tyytyväinen elämääni ja iloitsen siitä suunnattomasti. Raha ei todellakaan tuo tai vie iloa elämästä.

Nyt kuitenkin olen törmännyt pieneen ongelmaan. Tekisi mieli saada kainalooni söpö ja mukava nainen. Kysymys kuuluukin: Miten ihmeessä kirjoitan tämän rahapuoleni nätisti esim. nettideitti ilmoitukseen? Olen siis melkein 30v mies. :D Niin ja oikeasti kuinka paljon teille naisille tämä merkitsee? Tarkoitus ei tosiaankaan ole päästä käsiksi kenenkään muun kukkaroon. Itse olen tähän joutunut ja täältä myös itse nousen, mutta siinä voi mennä hetki ^_^;

Kommentit (20)

Vierailija

Minua ei haittaisi tuo millin vertaa, jos mies olisi muuten fiksu ja mukava. Olen itse perinyt enemmän rahaa kuin osaan kuluttaa, joten ehkä harmittaisi vähän toisen puolesta että on noin ikävässä tilanteessa.  Pitääkö raha-asioista kertoa deitti-ilmoituksessa ollenkaan?

Tuo psyykkinen epävakaus mietityttäisi minua enemmän. Jos olet ollut epävakaa pari vuotta sitten, mistä voin tietää ettei se toistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt elättämään itsesi ja hallitsen nykyään taloutesi niin miksi ihmeessä sinun pitäisi siitä mitään kertoa?

Mutta eihän tuo pysty, kun on 20+ tonnia menossa perintäänkin. Tottakai pitää kertoa, ap ei voi esim ostaa asuntoa varmaan vuosikymmeneen, vuokraaminenkin on todennäköisesti hyvin hankalaa. Ulosottoon menee rahat ties kuinka kauan jne. Kyllähän se kumppaniinkin vaikuttaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieman kajahtanut ja kulahtanut, muuten mukava - omasta mielestäni. Ymmärräthän mua, pliis!

Menisikö tuo?

Kuulostaa oikein hyvältä! xD 

Tarkoitus olikin vähän kuulostella mielipiteitä mitä mieltä ihmiset on asiasta.

Vierailija kirjoitti:
Tuo psyykkinen epävakaus mietityttäisi minua enemmän. Jos olet ollut epävakaa pari vuotta sitten, mistä voin tietää ettei se toistu?

Mistä tietää, ettei käy uudestaan se ns. hajoaminen? Siitä, että koskaan ei tule samoja asioita tapahtumaan elämässäni siitä oon varma. Näitä asioita en käy puimaan tässä sen enempää. ;)

Siinä kyll ollaan oikeassa, että oman asunnon osto yms ei tuu tapahtumaan kyll ainakaan seuraavaan viiteen vuoteen. Tietysti myös treffipaikkoihin se vaikuttaa. Saatan ehkä kerran kuussa pystyä tarjoamaan jollekkin illallisen.  Toisaalta oon hyvä kokki :D

-AP

Vierailija

Olet ymmärtänyt deitti-ilmoituksen idean väärin. Sen tarkoitus on saada naisia kanssasi treffeille, ei karkoittaa heitä pois.

Et tietenkään mainitse asiasta deitti-ilmoituksessa mitään, mutta sanot asiasta suoraan, kun raha tulee puheeksi. Tarvitseeko kaikkien muka tietää menneistäsi?

Vierailija

Katoitteko Voicea? Siellä oli erittäin söpö mies laulamassa. Kertoi sairastavansa masennusta. Oikein paljon tsemppiä hänelle!

Vierailija

Jos et ole kusipää, niin ei tarvitse kertoa deitti-ilmoituksessa. Toki voit kertoa, että et ole varoissasi, mutta näihin ja näihin kivoihin edullisiin juttuihin veisit mielelläsi treffeille. Sano vain yksi syy taloudelliseen tilanteeseen, esim. opiskelu, muu saa sinut vaikuttamaan syylliseltä selittelijältä.

Sitten kun olet tutustunut johonkin kivaan ja voisit ajatella seurustelua, niin siinä vaiheessa minusta olisi hyvä kertoa, mitä mörköjä kaapissa on. Näin olen itse tehnyt, lyönyt kaikki kortit pöydälle ja osoittanut omalla käytöksellä, että kannan vastuun omista risteistäni. Ole itsenäinen, vastuuta kantava. Se ei tarkoita sitä, että pitäisi tunnustaa synnit jokaisella vastaantulevalle kivalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt elättämään itsesi ja hallitsen nykyään taloutesi niin miksi ihmeessä sinun pitäisi siitä mitään kertoa?

Kyllä tuosta mun mielestä pitäis kertoa vakavassa suhteessa, koska vaikuttaa esim. ap:n kykyyn hakea asuntolainaa yhdessä naisen kanssa jos on suuria velkoja ja/jos ne velat ovat menneet ulosottoon/maksuhäiriömerkintä. Aiemminhan kai opintolainoista ei tullut merkintää jos oli todettu varattomaksi tms, mutta tiedä sitten.

Ainakin mua vituttaisi jos kuvittelisin että voisin ostaa miehen kanssa kodin ja sitten selviäisi että rahatilanne on ollut miehellä pelkkää persnettoa jo vuosien seurustelun ajan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuosta mun mielestä pitäis kertoa vakavassa suhteessa, koska vaikuttaa esim. ap:n kykyyn hakea asuntolainaa yhdessä naisen kanssa jos on suuria velkoja ja/jos ne velat ovat menneet ulosottoon/maksuhäiriömerkintä. Aiemminhan kai opintolainoista ei tullut merkintää jos oli todettu varattomaksi tms, mutta tiedä sitten.

Ainakin mua vituttaisi jos kuvittelisin että voisin ostaa miehen kanssa kodin ja sitten selviäisi että rahatilanne on ollut miehellä pelkkää persnettoa jo vuosien seurustelun ajan.

Tietenkään pelkkään deitti-ilmoon ei varmaankaan kannata laittaa asiaa.

Vierailija

No ei tuota deitti-ilmoitukseen tarvitse laittaa. Mainita se kuitenkin pitää, mutta vasta esim. sitten, kun alkaa tutustua kivaan ihmiseen paremmin. Ei mun mielestä tollasta tarvitse esim. ensimmäisillä tai vielä toisillakaan treffeillä mainita. Eikä tosiaan siinä deitti-ilmoituksessa.

Vierailija

Ei kannata laittaa ilmoitukseen. Ei mistään negatiivista kannata sanoa siinä vaiheessa. Se antaa kuvan että ihminen vain velloo niissä ongelmissaan koko ajan.

Jos ensitreffit menevät hyvin niin sitten kannattaa vähän kerrallaan kertoa. Ensin vaikka vain että rahatilanne on vähän heikko. Jos toinen on edelleen kiinnostunut, sitten voi vähän kerrallaan mennä yksityiskohtiin.

Vierailija

Kannattaa ottaa huomioon, että täysin ulkopuoliset voivat tunnistaa sinut ilmoituksen perusteella. Haluatko kertoa talousasioistasi koko maailmalle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ottaa huomioon, että täysin ulkopuoliset voivat tunnistaa sinut ilmoituksen perusteella. Haluatko kertoa talousasioistasi koko maailmalle?

Hyvä pointti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyse oli deitti-ilmoituksesta, ei vakavasta suhteesta. Ymmärrätkö eron? Deitti-ilmoituksesta on vielä matkaa siihen vakavaan suhteeseen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut tunnistavat minut jostain syystä niin en juuri siitä välitä. He tietävät asioista enemmän, mutta nämä ihmiset ovat samalla myös niitä joihin luotan täysin. ;) Tiedän elämästäni tasan neljä ihmistä ketkä minut voisi tästä postauksesta tunnistaa. Ulkopuolinen ei siihen pysty -AP 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos jotkut tunnistavat minut jostain syystä niin en juuri siitä välitä. He tietävät asioista enemmän, mutta nämä ihmiset ovat samalla myös niitä joihin luotan täysin. ;) Tiedän elämästäni tasan neljä ihmistä ketkä minut voisi tästä postauksesta tunnistaa. Ulkopuolinen ei siihen pysty -AP 

Eikun niin tarkoitit sitä deitti-ilmoitusta! :D Juuh oon ajatellu asiaa jo etukäteen. ^^ -AP

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat