Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eläinten astioiden pesua pelkäävät?

Vierailija
11.01.2016 |

Onko teitä paljon?

Meillä vaimo ei ikinä suostuisi siihen, että lemmikkieläin (koira, kissa, ..) voisi nuolla lautasta ja tiskikoneen jälkeen muu perhe käyttäisi samaa lautasta.

Ne mahdolliset bakteerithan kuolevat siellä koneessa.

Ei edes anna pestä koneessa koiran tai kanin ruokakippoja. Ettei vain "sylki sekoitu".

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöhkö on eukkosi.

Vierailija
2/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse työskentelen vanhusten palveluasumisyksikössä enkä kykene syömään tauolla eväitä samoilla ruokailuvälineillä mitä vanhukset ovat käyttäneet, vaikka tietenkin tiskikone astiat pesee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse työskentelen vanhusten palveluasumisyksikössä enkä kykene syömään tauolla eväitä samoilla ruokailuvälineillä mitä vanhukset ovat käyttäneet, vaikka tietenkin tiskikone astiat pesee.

Täh?

Vierailija
4/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että teillä kuitenkin on eläimiä? 

Koko ikäni olen koirien lautasilta syönyt jopa pesemättä lautasia ,huuhtaistu vain.... ja näin on koko perhe. Ehkä ällöttää, mutta terveitä ollaan. Itse asiassa paljon terveempiä kuin keskimäärin. 

Vierailija
5/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et varmasti käy koskaan ulkona syömässä tai kahvilla.

Vierailija
6/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv.fi/lifestyle/koti/artikkeli/tutkimus-norovirus-selviaa-j…

Eihän siellä kyllä kaikki basiliskot häviä.

Vierailija
7/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä syödään samoilta lautasilta ja tiskokone tiskaa ne. Eikä nyt sisäkissoilla mitään tauteja ole. Meillä kolme rotukissaa.

Kissat saa paljon ruokaa Teema voileipälautasilta ja ne paljon parempia kuin noi syväreunaiset kissojen ruokakupit.

No yksi päivä söin kakkua ja pentu nuoli lautasen reunalta kermaa samalla.

Vierailija
8/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseasiassa käyn mielelläni. Mutta jotenkin kun töissä näkee muistisairaiden vanhusten touhuja, esim. kaivavat käsillä sitä itseään takapuolestaan ja sotkevat joka paikan sillä. Vaatteet on p:ssä jne. niin kyllä se mielikuva että söisi samoilla ruokailuvälineillä, alkaa pikkuhiljaa tökkiä. Tottakai se kone ne tiskit pesee kunnolla mutta tuo mielikuva päässä otan mieluummin omat aterimet mukaan.

Vierailija
9/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En söisi minäkään. En tiedä ketään kuka syöttäisi koiraa tai kissaa ihmsten lasutasilta.

Vierailija
10/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itseasiassa käyn mielelläni. Mutta jotenkin kun töissä näkee muistisairaiden vanhusten touhuja, esim. kaivavat käsillä sitä itseään takapuolestaan ja sotkevat joka paikan sillä. Vaatteet on p:ssä jne. niin kyllä se mielikuva että söisi samoilla ruokailuvälineillä, alkaa pikkuhiljaa tökkiä. Tottakai se kone ne tiskit pesee kunnolla mutta tuo mielikuva päässä otan mieluummin omat aterimet mukaan.

Joo mä tiedän kyllä millaisia muistisairaat osaa olla, mutta mieti missä se kahvikuppia edellisen kerran käyttänyt on voinu esim suutaan käyttää. (sori menee ohi aiheen)

Kyllä nuo koirat saattaa välillä lipasta kasvoihinkin niin ei tunnu missään syödä samoilta lautasilta

Vierailija
11/11 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mä tiedän kyllä millaisia muistisairaat osaa olla, mutta mieti missä se kahvikuppia edellisen kerran käyttänyt on voinu esim suutaan käyttää. (sori menee ohi aiheen)

Kyllä nuo koirat saattaa välillä lipasta kasvoihinkin niin ei tunnu missään syödä samoilta lautasilta

No sitä missä se jonkun randomin suu käy, ei tarvitse nähdä päivittäin joten sitä ei ajattele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan