tyttö pelaamassa lätkää?
Olen melkein yläaste ikäinen tyttö ja haluaisin harrastaa jääkiekkoa. Ongelmana on se, että en ole kovin hyvä siinä.. tai no ihminen harrastaa sitä mistä tykkää eikä sitä mitä osaa. En vain tiedä missä minun kannattaisi alkaa kokeileen että onko se minun juttuni. Nykyiset harrastukseni on tanssi ja voimistelu pohjaisia mutta kaipaisin jotain erinlaista. Yksi asia on myös se että en tiedä miten kaverit suhtautuisi että alkaisin harrastaan yhtäkkiä lätkää.. mutta voisiko joku teistä kertoa missä voisin kokeilla jääkiekkoa. Eipäs mulla muuta kiitos jos joku teistä auttaa minua.
Kommentit (5)
Sinun kannattaa aloittaa ulkojäillä omatoiminen harjoittelu, rullaluistimilla voi myös harjoitella. Luistelun opettelu on aikaa vievää hommaa eikä sitä opi hetkessä joten kaikki on avuksi, lisäksi rupeat omatoimisesti harjoittelemaan kuntoa ja mailankäsittelyä ja vetämistä.
Ex kiekkoilija
Joissakin seuroissa on "Easy Hockey" tms. kiekkokouluja niille, jotka eivä ole pelanneet pienesta asti. Lätkä on hieno harrastus tytöille - kokeilemaan vaan!
luisteltua tulee talvella ja paljon sillä ulkojäät ovat kodin vieressä :)
Pipolätkää kaikki huiputkin on pelanneet ja paljon, siellä ne taidot on hankittu, omatoimisella harjoittelulla. Koskee muuten kaikkia lajeja, jos haluaa tulla hyväksi, ei riitä että käy pelkästään treeneissä.
Otat yheyttä lähimpiin lätkäseuroihin ja kyselet sieltä, mihin ryhmään voisit mennä kokeilemaan.