Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, haittaako tämä naisessa

Vierailija
10.01.2016 |

Haittaako epäsymmetriset rinnat miehiä? Enkä tarkoita mitään kevyttä kokoeroa, vaan eroa muodossa ja nännien täyttä erilaisuutta. Pliis, vastatkaa kun alan olla jo epätoivoinen kun niin rumat tissit. :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei haittaa. Tissejä on kaikenlaisia ja niitä on kaikenlaisia nähty. Hieman epäsymmetriset ne on aina kooltaan, isompikaan kokoero ja muotojen ero nyt ei oikeasti haittaa, tissit ne on silti ja todennäköisesti silti ihan kauniit.

Vierailija
2/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotakuta miestä haittaa niin sen on paree olla sit täysin täydellinen itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa mutta huono itsetunto haittaa. Mistä naiset oikein keksii tämmösiä

Vierailija
4/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa mutta huono itsetunto haittaa. Mistä naiset oikein keksii tämmösiä

Mulla on vähän liiankin hyvä itsetunto muuten, mut sen jälkeen kun kaksi miestä on ilmaissut selvän kuvotuksensa mun rintojani kohtaan niin niistä on muodostunut sellanen häpeäpilkku mun kropassa.

Ap.

Vierailija
5/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita mielipiteitä?

Vierailija
6/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Ei kai yleensä edes esiinnytä kuin patsas kumppanin edessä, vaan ollaan lähekkäin ja touhutaan kaikenlaista?

Vierailija
7/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itsestäsi ylpeä. Suurin osa miehistä on sovinisti sikoja vaikka eivät sitä itse tiedosta. Sinussa ei ole mitään vikaa, vika on sun miehissä.

Vierailija
8/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, jos et häpeile niitä itse.

Sinkkumies

Vierailija
9/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan haittaa. Kokemukseni mukaan rinnat ovat usein hieman eri paria. Se on merkki että ovat aidot.

Vierailija
10/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako naista jos miehet nännit ovat eri korkeudella. 

Kysymällä itseltään vastakkaisesta sukupuolesta vastaavan kysymyksen, saa yleensä jonkinlaista osviittaa siitä, mitä muut ajattelevat. 

Vierailija
11/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haittaisi. Voisin oikein hyvin rakastaa naista, jonka rinta, tai vaikka molemmat rinnat olisi jouduttu, vaikka poistamaan esimerkiksi, jonkun (syöpä) kasvaimen johdosta. - Ne jotka edellyttävät naiseltaan ehdottomasti kahta identtistä rintaa hankkikoon minun puolestani seurakseen, vaikka nuken.

Vierailija
12/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa yhtään. Mies rakastaa naista kokonaisuutena ja pienet virheet tekevät meistä inhimillisiä.

Olet ihana, älä mieti moisia.

Vierailija
13/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteista. Ehkä se tissielämä alkaa tästä hymyillä. :-)

Vierailija
14/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä mitä ukot ajattele mistää

Vierailija
15/20 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes usko, että on olemassa täysin samanlaisia rintoja ja nännejä, joten mitä väliä. Tietysti erilaiset rinnat aiheuttaa erilaisia tuntemuksia, toisista tykkää enemmän kuin toisista, mutta jos ei voi jonkun naisen kanssa olla sen takia, koska hänellä on erikoiset rinnat niin sitten se nainen tuskin menettää yhtään mitään jos se mies jättää.

Terveisin Naispelko22

Vierailija
16/20 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap et nyt ala luimistelemaan eriparitissiesi takia miesten edessä. Mikään ei ole kauheampaa kuin joutua katsomaan jotakin hyvin epävarmaa ihmistä edessään ja yrittää selittää tälle, että hän on ihan ok ja hänen ei tarvitse peitellä ja hävetä itseään, kääntyä pois, sammutella hysteerisenä valoja ja muuta vastaavaa. Siinä jos missä menee mielenkiinto miinuksen puolelle lopullisesti.

Vierailija
17/20 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva tisseistä ap, muuten on vaikea sanoa, mutta ei pitäisi haitata, miten joku alkaa haukkumaan toisen tissejä jos ollaan alkamassa panemaan?

Sama kuin sanoisit miehelle että hyi vittu minkälainen kulli sulla on.

Vierailija
18/20 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoero ja muotoero on todella huomattava niin pakko myöntää, että ei se kyllä mitään kaunista katseltavaa ole. 

T: Mies 28

Vierailija
19/20 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie uskon, että jotain saattaa haitata jossain yhden illan suhteessa, jossa nähdään toinen vaan seksiobjektina, eikä minkäänlaista arvostusta ihmisenä.

Vierailija
20/20 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissimies. kirjoitti:

Laita kuva tisseistä ap, muuten on vaikea sanoa, mutta ei pitäisi haitata, miten joku alkaa haukkumaan toisen tissejä jos ollaan alkamassa panemaan?

Sama kuin sanoisit miehelle että hyi vittu minkälainen kulli sulla on.

Asiasta pahemman tekee vielä se, että olin parisuhteessa molempien kanssa silloin kun vuoroillaan sanoivat nämä asiat. Että ei edes mitään yhdenyön juttuja. :-)

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kahdeksan