Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:(( Tyttö tuli selvästi itkeneenä koulusta, ei suostu

Vierailija
14.02.2006 |

äidille mitään kertomaan, ei saa nyt edes koskea.

Mitä lie murheita sisälleen patoaa:(

Ei enää hae lohtua äidiltä, purista kädestä ja ääni väristen kerro surujaan.

Tietty vieläkin jutellaan ja paljon, mutta alkaa tulla jo asioita, mitä ei äidille kerrotakaan. Voi kun tekis mieli ottaa syliin ja pyyhkiä kaikki murheet pois!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada varovaisesti avutumaan ja kertomaan missä vika. Todennäköisesti jostain syystä ei kehtaa kertoa. Vika voi olla niinkin pieni kun vääränlaiset vaatteet tai pipo.

Vierailija
2/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ne lapset vaan kasvaa....

itse muistan, että 3-4luokalla pelkäsin mennä kouluun yhden isomman tytön takia.

Syy oli ihan mun omaa hölmöyttä ja siksi en ikinä kehdannut tunnustaa vanhemmilleni, miksi en halua mennä kouluun ja pelkäsin sinne mennä.

Syy oli se, että ihan itse olin keksinyt perättömän juorun tästä isommasta tytöstä. Tyttö sai tietty siitä tietää ja kävi mulle kerran suutansa soittamassa. Eli ei kiusannut mua kertaakaan sen jälkeen yms. mutta mä olin itse niin häpeissäni tyhmästä valheellisesta juorusta, että pelkäsin tyttöä niin kauan kunnes hän lähti meidän koulusta yläasteelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko huolet liittyä jo poikiin? ;)

Vierailija
4/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin murheet vasta silloin kun äiti oli peittelemässä yöunille. Vielä nykyäänkin minusta illat ovat " puhumisen aikaa" .

Vierailija
5/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahaa tapahdu, vaikka kertoisi sulle... Joku pikkupahis voi uhkailla hakkaamisella tms. jos kertoo jollekin kiusaamisesta..

Vierailija
6/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen tyttösi on? Meillä joskus on auttanut että olen itse kertonut omasta kouluajastani ja murheista ja suruista. Toisaalta en tiedä, itse kyllä joskus vaan suutuin enemmän kun isä rupesi minulle selittämään että " sillon kun isi oli koulussa......"

Vierailija
7/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoin lopulta kerroin ja vanhemmat järjestivät niin että vaihdoin koulua ja niin sain uusia kavereita ja pystyin menemään pelkäämättä kouluun.

Vierailija
8/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on tosi sanavalmis ja pitää kyllä puolensa. En usko, että kiusaamisesta on kyse. Siitä kun ollaan juteltu paljon kotona, tyttö on mennyt väliin kun luokan ujoa poikaa haukuttiin välkillä.

Mutta liittyiskö ystävänpäivään? Jos vaikka ihastus antoi kortin väärälle tytölle tms?

Sen sanoi, että olivat koulussa tehneet valentinen lappuja, joita sai antaa...

Pysyisi lapsena vaan!

12-vuotias.

ap

Vierailija
9/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin sydämestäni hieman riipaisi vaikka en edes tunne teitä. On niin kurjaa katsoa kun lapsella on suruja. Sellainen se äidin sydän on......

Vierailija
10/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mä kyllä tarkkailisin tilannetta onko usein itkuinen. Tuskin kukaan uskoisi muakaan koulukiusatuksi. Mua kiusattiinkin todennäköisesti siksi että olin nätti tyttö ja poikien suosikki. Kateus on usein se pääsyy miksi kiusataan.

Ja kiusaus jättää isot arvet.

Vierailija
11/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoitit tuosta Valentinen päivästä. Ehkä illalla saat paremmin selvyyden. Mutta hei kaikki vastaajat, aina ei tarvitse olla mitään kauheaa tapahtunut (syytä muissa). Ja jos tilanne ei vaikuta mitenkään akuutilta, opettajalle on turha soittaa. Maalaisjärki käyttöön!

Miettikää itse, jos varhaisteininä teillä ois sydänsuruja ja äiti soittaisi kouluun opelle mitä ihmettä siellä on nyt tapahtunut.

Lapsetkin yleensä kertovat illalla nukkumaan mennessään herkemmin mikä painoi mieltä.

Vierailija
12/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sitten sanoi, että voisit ommella siihen jonkun päällisen. No minä kun en ole mikään ompelija. Tähän astiset suuret saavutukset on olleet koulussa silloin joskus 20 vuotta sitten muutama käsipyyhe, kaulahuivi, pari paitaa, villasukat ja muuta pientä. Ei ole koskaan innostanut ompeleminen. Onko vaikea tehdä istuinosaan joku päällinen? ja tuoli on vähän tuon tyylinen kun alla olevassa linkissä

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.malmstolen.se/digitala…

vitsit tulikin aika pitkä toi linkki, mutta osaisko joku auttaa? Tai saako valmiina jotain istuimenpäällisiä. Ei ainakaan anttilan tai hobbyhallin nettisivuilta löytynyt mitään istuimen päällisiä. Eli pitäs olla sellanen jonka saa siis tohon istuinosaan ja sellanen jossa esim. kuminauha ja saa vedettyä tuonne istuinosan alle. Vähän vaikeasti selitetty, mutta....

Vierailija
13/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mies sitten sanoi, että voisit ommella siihen jonkun päällisen. No minä kun en ole mikään ompelija. Tähän astiset suuret saavutukset on olleet koulussa silloin joskus 20 vuotta sitten muutama käsipyyhe, kaulahuivi, pari paitaa, villasukat ja muuta pientä. Ei ole koskaan innostanut ompeleminen. Onko vaikea tehdä istuinosaan joku päällinen? ja tuoli on vähän tuon tyylinen kun alla olevassa linkissä

http://images.google.fi/imgres?imgurl=http://www.malmstolen.se/digitala…

vitsit tulikin aika pitkä toi linkki, mutta osaisko joku auttaa? Tai saako valmiina jotain istuimenpäällisiä. Ei ainakaan anttilan tai hobbyhallin nettisivuilta löytynyt mitään istuimen päällisiä. Eli pitäs olla sellanen jonka saa siis tohon istuinosaan ja sellanen jossa esim. kuminauha ja saa vedettyä tuonne istuinosan alle. Vähän vaikeasti selitetty, mutta....

Vierailija
14/14 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä me isot tytöt tehdään jos on sydänsuruja? Puhutaan tuntikausia puhelimessa, syödään jäätelöä/suklaata yms.. Mennään ostamaan jotain kivaa, meikkejä, vaatteita. Girl Power!! Tai katsotaan jotain tyttöjen elokuvaa. Opeta että naiset pärjää aina. Ja että meillä on valinnan vapaus. Me voimme olla tykkäämättä tai tykätä. Valinta ei ole vain poikien/miesten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi