Kuka maksaa?
Ei mainoksia tarran? Mainostajat? Posti?
Joskus töin töissä tarran työnantajan piikkiin, nyt meillä ei töissä ole välineitä millä tehdä sellaisia tarroja.
Voiko niitä tarroja noutaa jostakin?
Kommentit (13)
Teet itse ja länttäät postilaatikkoon/postiluukkuun. Voi olla noin vaikeeta...
Vierailija kirjoitti:
Teet itse ja länttäät postilaatikkoon/postiluukkuun. Voi olla noin vaikeeta...
Mistä mä sen itse teen?
Mitään tarralappuja en omista mistä voisi tehdä.
Kysytkö ihan tosissasi? Kai sulla on paperia, tussi ja teippiä?
Teippiä ja paperia. Ei voi olla noin vaikeaa. Käytä vielä kynää kirjoittamiseen.
Sossusta saa, ja samalla pääsee toimeentulotuki-asiakkaaksi. Moni käyttää nykysin tätä tarrakikkaa hyväkseen kylläkin, joten ne voi siellä kysyä jotain henkilökohtaistakin, mut ei mitään pankkitilejä tms..
Vaihtoehtoisesti voisit itse jäädä päivystämään postiluukulle/-laatikolle ja sanoa postinjakajille suoraan. Ne perkeleet kun aina pilaamassa kaikkien päivän!
Sinä ihan itse maksat ne jutut mitä omaan postilaatikkoosi haluat. Mun nimikyltti tais maksaa 6 e, semmosesta kaupasta saa varmaan noita tarrojakin.
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö ihan tosissasi? Kai sulla on paperia, tussi ja teippiä?
Ei ole teippiä. Dvd kynä on.
Vierailija kirjoitti:
Sossusta saa, ja samalla pääsee toimeentulotuki-asiakkaaksi. Moni käyttää nykysin tätä tarrakikkaa hyväkseen kylläkin, joten ne voi siellä kysyä jotain henkilökohtaistakin, mut ei mitään pankkitilejä tms..
Saako eläkeläisetkin?
Vierailija kirjoitti:
Vaihtoehtoisesti voisit itse jäädä päivystämään postiluukulle/-laatikolle ja sanoa postinjakajille suoraan. Ne perkeleet kun aina pilaamassa kaikkien päivän!
Sais ite kantaa mainoksensa roskiin. En ole tilannut mitään roskia eteiseeni.
Minäkin käyn pudottamassa roskani niiden eteiseen.
Niitä voi tilata (oliko se nyt) HSY nettisivuilta.