Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni kannattaa Donald Trumpia seuraavaksi USAn presidentiksi?

Vierailija
10.01.2016 |

Kannatan!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. 

Maailman tilanne rauhoittuisi. 

Putin ja Trump tulisivat hyvin toimeen. Molemmat hiukan sellaisia "äijiä", joskin Trump vähän juntilla tavalla (kuinka paljon sitten on showta tossa...). Pääsisivät varmasti yhteisymmärrykseen Ukrainasta ja Syyriasta. Ehkä muistakin asioista. 

Vierailija
2/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks rasistipelle. Kuvastaa kyllä hyvin amerikkalaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kannatan vain neljäksi vuodeksi. Voima pääsee tasapainoon. Sen jälkeen maltillinen republikaani

Vierailija
4/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump johtaa repsujen sisäisessä skabassa, mutta Hillaryä vastaan hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Itse asiassa Bernie Sanderskin voittaisi Trumpin melko todennäköisesti, jos nämä kaksi olisi vastakkain vaaleissa.

Vierailija
5/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trump johtaa repsujen sisäisessä skabassa, mutta Hillaryä vastaan hänellä ei ole mitään mahdollisuuksia. Itse asiassa Bernie Sanderskin voittaisi Trumpin melko todennäköisesti, jos nämä kaksi olisi vastakkain vaaleissa.

Hillarylla ei ole muuta kuin sukupuolensa. Olisi ollut parempi jos hän olisi ollut nyt viimeiset neljä vuotta pressana

Vierailija
6/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Trump nimenomaan tulee voittamaan Hillaryn koska Amerikka ei äänestä naista pressaksi eikä ne halua demokraattia kolme kautta peräkkäin.

Kertoo kyllä kaiken Amerikasta tämä Trumpin suosio

Vierailija
7/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleihin on vielä 10 kuukautta, joten...

Vierailija
8/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lukea muutakin kuin Yleä ja Hesaria. Todella moni mies ei tule äänestämään Hillarya ihan vain koska tämä on nainen. Anglosaksit ovat paljon sovinistisempia kuin vaikka suomalaiset. Monet eivät myöskään pidä Hillarysta koska tämän katsotaan ratsastavan Billin asemalla ja toisaalta se, että hän antoi Billin sikailla ottamatta avioeroa ei suinkaan ole kaikkien naisten mielestä osoitus vahvuudesta. Eli tilanteessa, jossa Trump ja Clinton olisivat vastakkain, moni liberaali jättää kokonaan äänestämättä.

Itse uskon, että Trump voi hyvinkin voittaa, mutta hän tulee tekemään soinit eli pettää äänestäjänsä oman edun tähden.

Vierailija
9/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon hartaasti että Trump voittaa sillä oli hän hyvä tai huono presidentti, hän tulee olemaan aivan hillittömän hauska.

Vierailija
10/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi lukea muutakin kuin Yleä ja Hesaria. Todella moni mies ei tule äänestämään Hillarya ihan vain koska tämä on nainen. Anglosaksit ovat paljon sovinistisempia kuin vaikka suomalaiset. Monet eivät myöskään pidä Hillarysta koska tämän katsotaan ratsastavan Billin asemalla ja toisaalta se, että hän antoi Billin sikailla ottamatta avioeroa ei suinkaan ole kaikkien naisten mielestä osoitus vahvuudesta. Eli tilanteessa, jossa Trump ja Clinton olisivat vastakkain, moni liberaali jättää kokonaan äänestämättä.

Itse uskon, että Trump voi hyvinkin voittaa, mutta hän tulee tekemään soinit eli pettää äänestäjänsä oman edun tähden.

Heti otetaan sovinismikortti pöytään. Mieti asiaa vaikka sillä tavalla että Hillarylla on pippeli, nimi on Hill ja tekee täysin samat asiat, mutta aina kun poseeraa naisasianaisen kanssa, poseerais miesasiamiehen kanssa.

Vierailija
11/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivon hartaasti että Trump voittaa sillä oli hän hyvä tai huono presidentti, hän tulee olemaan aivan hillittömän hauska.

No näin on :D

Vierailija
12/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soinit sille todennäköisesti kävisi. Eli muuttuisi kuivaksi ja ympäripyöreitä toistelevaksi. 

Vierailija
13/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän kuin Aku Ankkaa äänestäisi?

Vierailija
14/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hillary epäillään olevan liskoihminen. Samoin, kuin Obaman. Niiden tarkoitus on ajaa maailma sekasortoon, jotta liskoihmisten valloittajarotu voi nousta valtaan. (Tähän uskoo oikeasti sadattuhannet amerikkalaiset :o)

Vierailija
15/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jumalauta kun naiset jaksaa aina ulista tuosta, ettei miehet äänestä naista.

Hyvin harva on sellainen, että se sukupuoli ratkaisisi. 

Monet miehet olisivat varmasti äänestäneet Sarah Palinia esimerkiksi mieluummin kuin Obamaa. Asiat ratkaisevat. Kovin moni mies nyt ei vaan tunne mitään "kukkahattutädin" ajamaa politiikkaa omakseen. 

Vierailija
16/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin. Trump nimenomaan tulee voittamaan Hillaryn koska Amerikka ei äänestä naista pressaksi eikä ne halua demokraattia kolme kautta peräkkäin.

Paitsi että kaikki gallupit, joissa on kysytty Trump vs. Hillary ja Trump vs. Sanders, on Trump ottanut turpaansa niin että soi soiseli hämärän lintu ja huiluni kasteessa kiilsi.

Vierailija
17/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten tähän gallubia, jossa Trump pääsee edes 10 prosentin päähän Hillarystä missään tapauksessa.

Vierailija
18/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

SNL:kin jo tietää kuka on seuraava presidentti:

Vierailija
19/19 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että kaikki gallupit, joissa on kysytty Trump vs. Hillary ja Trump vs. Sanders, on Trump ottanut turpaansa niin että soi soiseli hämärän lintu ja huiluni kasteessa kiilsi.

Edit.: "kaljuni tuulessa kiilsi"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme