Kuinka vanhaksi voi näyttää "iättömältä"
Tarkoitan iättömällä aikuista, ei nuorta, eikä vanhaa, vaan tavallista aikuista. Vanhin nainen jonka tiedän olevan tällainen on jotain 46-48-v. vanha. Hän on vain hyvännäköinen. Ei kaunis ikäsekseen. Ei hyvinsäilynyt. Ainoastaan hyvännäköinen.
Tiedän häntä vanhempiakin kauniita mutta heistä tulee aina mieleen ikä ja kuinka he ovat ikäisekseen kauniita, ja että ovat varmaan olleet tosi kauniita 20 vuotta sitten.
Kommentit (9)
Katso christie brinkley-
Se on yli 60v tässä kuvassa-
http://www.eonline.com/eol_images/Entire_Site/2013921/rs_634x1024-13102…
Kyllä se siinä viidenkympin kohdalla minusta raja menee. Itse en sen vanhempia tunne jotka näyttäisivät kauniilta tai hyvännäköiseltä ilman lisämäärettä "ikäisekseen".
Itse olen 47v. ja monet ovat sanoneet että luulivat että olen nuorempi.
Tiedä sitten onko kohteliaisuus ;) riippuu tarkoittivatko ulkonäköä vai olenko jotenkin "lapsellinen".
No nyt kun lähestyn 5kymppiä niin alkaa se ikä jo näkyä naamastakin ym.
Minulla on kyllä pari ystävää jotka ovat todella "iättömän" näköisiä ja sellaisia tyttömäisiä tyylikkäällä tavalla ja jotenkin raikkaan oloisia yhä.
Osa vain paranee vanhetessaan.
Toisaalta monet on rumia jo nuorena. Kaunis kaunistuu, piirteet jalostuu. Ruma rumenee. Pottunokka ei muutu miksikään, tai siansilmät. Ei se ikää kysy!
Ei nuo julkkikset kelpaa esimerkiksi kun eivät ole luomua!
Tai ainakaan minä en arvosta ei-luomu kauneutta ja nuorekkuutta. Rahalla saa...
Iman on 60!! (David Bowien vaimo tai leski)
Naomi Campbell, kyllä se niin vaan on et black don't crack. :D
Valkoset yleensä rypistyy.
Vierailija kirjoitti:
Osa vain paranee vanhetessaan.
Toisaalta monet on rumia jo nuorena. Kaunis kaunistuu, piirteet jalostuu. Ruma rumenee. Pottunokka ei muutu miksikään, tai siansilmät. Ei se ikää kysy!
Mä muuten tunnen monia, jotka on nuorten seassa olleet jopa huomattavan rumia, mutta keski-iässä ovat alkaneet näyttää ikäistensä joukossa ihan ok:lta. Kun ne muutkin alkaa rupsahtaa, kontrasti ruma- ja kaunispiirteisen välillä ei ole enää niin suuri.
Ehkä naiset noin viiskymppiseksi ja miehet vajaa kuuskymppiseksi, jos ymmärrän mitä tällä tarkoitetaan.