Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyväksyisitkö 20-vuotiaan tyttäresi seurustelun 10 vuotta vanhemman miehen kanssa?

Vierailija
10.01.2016 |

Niin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
2/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielessäsi voit hyväksyä tai olla hyväksymättä, mutta sulla ei ole siihen mitään sanomista. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kun nuorempikin osapuoli on täysinäinen, niin hyväksyisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilahtuisi.

Vierailija
4/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään yhtään mielissäni olisi, mutta varmaan riippuu ko. osapuolien henkisestä kypsyydestä ja  elämäntilanteista. Vaikuttaako suhde tasa-arvoiselta ja seurustelukumppaneiden suhtautumisen toisiinsa tasa-arvoiselta?

Vierailija
5/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle se mies sitten olisi? Äidillekö?

Se on hyväksyttävä mitä aikuinen lapsi päättää. Meillä on puhuttu paljon ikäerosta. Ei se vaan ole niin helppoa pitää kiinni rajoista ja kysellä eka tapaamisella jo henkkareita jos rakastuu ensisilmäyksellä.

Vierailija
6/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin. Minulla ja miehelläni, eli lapsen isällä on reippaasti yli 10 vuoden ikäero.

Vähän vanhempi mies osaa usein ottaa ihan eri lailla vastuuta asioista eikä ole niin ipana ja osaa ajatella muutenkin kuin alapäällään.

Vierailija
7/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksyisin. Minulla ja miehelläni, eli lapsen isällä on reippaasti yli 10 vuoden ikäero.

Vähän vanhempi mies osaa usein ottaa ihan eri lailla vastuuta asioista eikä ole niin ipana ja osaa ajatella muutenkin kuin alapäällään.

Vähän vanhempi mies, joka jostain syystä on kiinnostunut itseään reilusti nuoremmista naisista ei ole mikä'än ihanne puoliso. Lähinnä tulee mieleen miksi ei "pärjää" oman ikäistensä naisten kanssa.

Vierailija
8/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takanani hyvin ap:n tyttären tilanteen kaltainen suhde. Se päättyi aikanaan lähemmäs 10 vuoden yhdessä asumisen jälkeen, mutta erolla ei ollut mitään tekemistä ikäeron kanssa. Olimme hyvin onnellisia sen aikaa, kun olimme :)

Vierailija
9/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vain ilahtanut kun löysi rakkauden. Ikä ei siihen liity mitenkään. Minulla ja miehelläni on hieman vähemmän ikäeroa ja ei vaikuta mihinkään. Miehenikin etsi alunperin paljon minua vanhempaa, mutta niin siinä vain kävi :D Ei se kumppaninhaku niin laskelmoiden onnistu ja kun kolahtaa, niin kolahtaa. Numeroista viis.

Vierailija
10/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhempi mies, joka jostain syystä on kiinnostunut itseään reilusti nuoremmista naisista ei ole mikä'än ihanne puoliso. Lähinnä tulee mieleen miksi ei "pärjää" oman ikäistensä naisten kanssa.

Ei se aina ole noin mustavalkoista. Meidän suhde alkoi kun olimme samassa työpaikassa, eri osastoilla. Tapahtui salamarakastuminen ja tajuttiin kysyä toistemme ikää kun tunteet jo veivät. Minä olin tuolloin 21, mies oli luullut minua ainakin 27-vuotiaaksi, ja mies oli 38, ja hänen luulin olevan ihan max 32v. Nyt kuitenkin 12vuoden avioliitto, 15 vuotta yhdessä ja hyvin samanlainen arvomaailma ja tapa hoitaa asioita.

Toki kavahdan minäkin jos vanhempi mies etsii nimenomaan reilusti nuorempia naisia/tyttöjä.

Vierailija
11/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilahtuisi, mutta eipä siihen  paljoa vastaankaan voisi sanoa, tyttäresi on kuitenkin täysi-ikäinen.

N21

Vierailija
12/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin selvää onko miehen aiemmat suhteet olleet omanikäisiin vai nuoriin. Jos sattumalta kohtaa paljon nuoremman ja ihastuu niin eihän sille mitään voi, eikä pidäkään, mutta jos kolmekymppinen hengailee tarkoituksella nuorten baareissa ja harrastuksissa seuraa etsien niin ehei käy.

Vierailija
13/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Oma miehenikin on minua 10 vuotta vanhempi.

Vierailija
14/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ikis ei olekaan kuollut! Mahtavaa :D

Kysymykseen yksiselitteinen kyllä. 20-vuotias on aikuinen, joka saa päättää omista asioistaan eikä tarvitse äidin hyväksyntää.

Vierailija
15/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 28-vuotias ja mun mies on 52-vuotias.

Vierailija
16/16 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, oon lähes 30-v nainen ja oon tapaillut 21-vuotiasta, joka ei oo kertonut musta vanhemmilleen. Ei varmaan ajattele, että mä olisin hyvää seuraa niiden mielestä :( itselleni ei ole toisen iällä paljon merkitystä, koska en aio perustaa perhettä tai semmoista.