Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäkösyy Quantico sarjan katsomiselle

Vierailija
10.01.2016 |

Kuka mies katsoo uutta Quantico sarjaa vain pääosan näyttelijän vuoksi? Eli naisen vuoksi? Kiihottaako naisen näkeminen?

Vai ihan juonen vuoksi?

Kysyn tätä sen vuoksi, että luulen monen miehen katsovan sarjaa vain naisnäyttelijän vuoksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan mies sarjasta innostunut. Itsekin yritin katsoa, mutta melko muoviselta tuntui, joten jatkossa en siihen aikaani tuhlaa.

Vierailija
2/23 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poikaystävä taas oikein googletti heti jakson jälkeen tietoa tuosta sarjasta. Kuulema hyvä juoni...

Minusta sarjassa ei näytetä muuta kuin tissivakoa ja ankkahuulia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo katsoo, nukahtaa tosin ennen jaksojen loppua. Olen myös yrittänyt katsoa, mutta edes päänäyttelijän kauneus ei enää auta. Todella tylsä, minulle riitti vaikka mies olenkin.

Vierailija
4/23 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveää kuraa. Nätti nainen pääosassa, mutta eihän tuollaista paskaa nyt siitä huolimatta kykene katsomaan.

Vierailija
5/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen sarja, joka jakso tulee katsottua, melko junttimaisena pitäisin jos joku mies tai lesbo/bi-nainen katsoisi tuota sarjaa vain Alexin takia.

Vierailija
6/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se mitenkään erityisen kaunis ole?

Vierailija
7/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin väsynyt aloitus.

Magic Mike on niin suosittu kun siinä on hyvä juoni ja Oscar-tason näyttelemistä.

Vierailija
8/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie en pysty kahtomaan tuota sarjaa sen töröhuulen takia. Minkä hemmetin takia kaikkien näyttelijöiden pitää olla jotain pumpattua tissiä kireissä vaatteissa ja töröhuulissa?!

Vierailija
9/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä myös komeita miehiä. Ja se Shelby on kauniimpi Alexia. Henkilöiden muovisuus ärsyttää, mutta itse tarina on hyvä ja koukuttava. Kukaan ei ole myöskään symppis, joten ideana lienee, että kaikki pintaa... Silkkiä sisältä.

Tykkään.

Vierailija
10/23 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan siellä myös komeita miehiä. Ja se Shelby on kauniimpi Alexia. Henkilöiden muovisuus ärsyttää, mutta itse tarina on hyvä ja koukuttava. Kukaan ei ole myöskään symppis, joten ideana lienee, että kaikki pintaa... Silkkiä sisältä.

Tykkään.

Siis silkkoa. Autocorrect

Vierailija
11/23 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se mitenkään erityisen kaunis ole?

"Priyanka Chopra (pronounced [prɪˈjaːŋkaː ˈtʃoːpɽaː];[2] born 18 July 1982) is an Indian film actress and singer, and the winner of the Miss World pageant of 2000. Through her film career, she has become one of Bollywood's highest-paid actresses and one of the most popular and high-profile celebrities in India. Chopra is cited by various media outlets as the world's sexiest Asian woman, as well as one of the most fashionable Indian celebrities."

Vierailija
12/23 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä todella kaunis nainen ja erityisesti mielettömät hiukset! Ihan olen kade koska itsellä ihan onneton vauvatukka!:-(

Vierailija
13/23 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alex ja Shelby saisivat kyllä tulla Suomeen fanitapaamiseen, jonkun verran mustasukkaisuuskohtauksia saattaisi esiintyä sen jälkeen täällä parisuhteissa, toki tasa-arvon nimissä sarjan hunksien pitäisi myös tulla tänne fanitapaamiseen.

Vierailija
14/23 |
18.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden Alexin kokelasryhmää edellä olevassa ryhmässä näyttäisi olevan myös suht paljon silmänruokaa, Shelby näytti puolestaan huolestuvan uuden aasialaistaustaisen kokelaan tulemisesta apajille.

Vierailija
15/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"If it wasn't for Priyanka Chopra being so goddamn hot, I wouldn't watch this series at all."

Vierailija
16/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivasti päänäyttelijättären nimi PriyANK(K)A Chopra.

No ei, tosi kaunis nainen, mutta huulet ikävä kyllä ankkamaiset. Mikähän vika alkuperäisissä huulissa oli?

Vierailija
17/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo koskaan katsonut kyseistä sarjaa, mutta pakko myöntää, että se nainen on aivan uskomattoman seksikäs. Ne huulet ja silmät on niin taivaalliset.

T: Mies 28

Vierailija
18/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat sitä intialaiselta näyttävää niin voih että on kaunis nainen!!!!!! Toinen kestosuosikki on Entourage sarjassakin näytellyt Emmannuelle Chriqui

https://www.google.fi/search?q=entourage+sly&espv=2&biw=1366&bih=667&so…

Vierailija
20/23 |
05.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen, mutta ihan surkea näyttelijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän