Mies syö oikeasti kaiken mitä teen?
Tai no ei kaikkea mutta kaiken hyvän.
Esimerkiksi jos kaapissa on cokista se katoaa.
Tai kolmioleipiä, valmislihapullia, nugetit, leikkeleet, leipäjuustot, lapsen play maitoa kaakaot, makkarat, karkit, lihat paistelee ja syö. Ja energiajuomat juo kaapista ja sitten niitä ei ole kun tarvin oikeasti jos olen töiden takia väsynnyt. Lisäksi kaikki viilit, vanukkaat ja muut helposti otettavat menee.
Mutta jos kaapissa on vaikka nakkirisottoa tai tonnikalapasta kastiketta niin niihin ei koske. Lisäksi vielä maidot, hedelmät ja vihannekset säilyy. Plus ruisleivät.
Mies valvoo pitkin aamuyöitä myöten ja kun minä nukun niin se tapahtuu sillä aikaa. Aamulla valittaminen ei auta asiaan enää kun se on jo syöty eikä kuitenkaan mene perille.
Kommentit (10)
Sietääkin miehen rohmuta tuo sokerikaakao. Ei sovi lapselle. Eikä kyllä aikuisellekaan suurissa määrin.
Ja ei ota hirveästi säästettyjä ruokia koska on liian suurivaiva kauhoa lautaselle ja ehkä mahdollisesti pilkkoa ja laittaa mikroon.
Ap
Harvinaisen harhaanjohtava otsikko. Kertomasi mukaanhan mies ei syö mitään sun tekemää ruokaa.
Sen sijaan syö vain leikkeleitä, valmisruokia, eineksiä, karkkia ja virvoitusjuomia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos kaapissa on vaikka nakkirisottoa tai tonnikalapasta kastiketta niin niihin ei koske.
No noihin en minäkään koskisi! Hyi olkoon!
Miehesi kuulostaa juntilta, niin yksinkertaista.
Ei mun mies tuollaista tee. Saattaa syödä joskus kun nukun, mutta pysyttelee jugurtissa, leivässä, hedelmässä tms
N31
Olen sellaisessa työssä, missa asiakkaat tuo monesti viimeisellä hoitokerralla jotakin hyvää, karkkeja ,sulkaata tms. Kun vien herkut illalla kotiin,en mosesti ehdi niitä syömään, mutta kun seuraava päivänä tulen töistä, löytyy roskiksesta pelkät karkkipaperit tai suklaarasian kuoret.Kaikki syöty. Ja tämä toistuu kerrasta toiseen. Tuntuu kyllä käsittämättömältä,ettei toisella käy mielessä,että voihan sitä toki toisellekin jotakin jättää.
Kyllä minä tiedän vaikka kuinka paljon huusholleja, jossa kaikki hyvä täytyy piilottaa. Jos esim. aijot leipoa jotakin ja tarvitset siihen jotakin hyvää kuten sulkaata(jopa rusinat) niin ne on kätkettävä, muuten niitä ei ole enää leipomispäivänä.
Kuinka monta topikkia täytyy tehdä aiheesta "mies syö kaiken mikä irti lähtee ilman ruuvimeisseliä"? Aiheesta on noin 3000 keskustelua, joista noin 2999 ihan näillä ensimmäisillä sivuilla.