Onko täällä ketään, joka omasta halustaan ei ole imettänyt ollenkaan?
En nyt puhu siis niistä, jotka eivät syystä tai toisesta pysty, vaan niistä, jotka eivät halua imettää ollenkaan. Esikoista imetin osittain kuukauden ja nyt olen suunnitellut, etten toista imettäisi ollenkaan eli ihan sairaalasta asti mentäisiin pullolla. Päällimmäinen pohdinnan aihe on se, voiko maidonnousun estävän lääkkeen saada osastolla siksi, että haluaa vai pitääkö olla jokin "parempi" syy? Itse kun olen kuullut, että joillekin ei olisi millään haluttu antaa, kun ei ollut lääketieteellistä syytä? Vai onko vain sairaalakohtaista?
Asiallisia vastauksia, kiitos.
Kommentit (7)
En ole imettänyt 4 lastani olleskaan. Nyt raskaana ja ajattelin yrittää imettämistä, tämä kun on viimeinen ❤️
Minä. Kun en imettänyt niin maidontulo loppui heti alkuunsa. En kyllä huudellut ratkaisustani ettei lynkata... mutta helpotti arkea monin tavoin. Lisäksi mua ahdisti ajatus imetyksestä, en osaa selittää tarkemmin.
Niin varmaan sekin olisi mahdollista, että antaa vain maidontulon loppua. Olisi vain todennäköisesti miellyttävämpää, että maidonnousua tarvitsisi kestää turhaan?
Toivottavasti 2 imetyksesi onnistuu!
Ap
Kyllä. Suuseksi ei vain ole minun juttuni.
M34
En ole ikinä imettänyt enkä koskaan aiokaan.
Ei ole lapsia enkä aio hankkiakaan.
(hakee kaapista popcorneja ja istuu odottamaan) =)
Ilmeisesti ei kovin monella palstailevalla ole kokemusta?
Minä en imettänyt kumpaakaan.
Mitään lääkkeitä en pyytänyt vaan lypsin maitoa sen mitä tuli eli ei paljoa eikä montaa päivää. Muuten mentiin ihan korvikkeella.