Vierailija

Mulla vaalean leivän päällä tahinia ja yrttimarinoituja valkosipulinkynsiä, juomana kirsikkamehu.

Kynnet muistin kun joku kyseli mitä niillä voi tehdä...

Sivut

Kommentit (53)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mikä ihmeen iltapala? Meillä noustiin äsken päivällispöydästä, mies rupesi katsomaan uutisia, minä tulin katsomaan nettiä, lapset menivät soittamaan autotalliin.

Siis me söimme päivällisen, jossa alkuun oli paahtoleipä skagenröralla, pääruokana oli paistettua siikaa, siikliperunoita ja avokadosalaattia, jälkiruokana juustoa ja hilloketta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen iltapala? Meillä noustiin äsken päivällispöydästä, mies rupesi katsomaan uutisia, minä tulin katsomaan nettiä, lapset menivät soittamaan autotalliin.

Siis me söimme päivällisen, jossa alkuun oli paahtoleipä skagenröralla, pääruokana oli paistettua siikaa, siikliperunoita ja avokadosalaattia, jälkiruokana juustoa ja hilloketta.

Kysytkö tosissasi että mikä ihmeen iltapala? Eiköhän myös kaltaisesi bättre folk hienostelija tiedä mikä ILTAPALA on?

Vierailija

Minuakin ihmetyttää tuo sana iltapala. Syödäänkö siis sekä päivällinen että iltapala vai tarkoittaako iltapala päivällistä?

Vierailija

Miten ihmisiä voi ihmetyttää iltapala? :D Aamupala, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala. Tietysti kaikki eivät noita syö, mutta silti, miten ILTAPALA voi ihmetyttää ketään sanana? :DD

Vierailija

Pohjatonta pizzaa. Yöllä nostan maljan musiikkilegenda Lemmy Kilmisterin muistolle seuratessani hänen saattoaan viimeiselle matkalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kysytkö tosissasi että mikä ihmeen iltapala? Eiköhän myös kaltaisesi bättre folk hienostelija tiedä mikä ILTAPALA on?

Ei, en tiedä, mikä on iltapala. Välipalan tiedän. Meillä lapset syövät välipalan, kun tulevat koulusta.

Ja mitä ihmeen hienostelijoita muka ollaan? Syömme niin kuin muutkin perheet päivällisen, meillä se on arkisin puoli seitsemältä, viikonloppuisin vähän myöhemmin.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat