Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin miehen suostuteltua kolmannen lapsen hankintaan?

Vierailija
09.01.2016 |

Meillä siis kaksi lasta aika isolla ikäerolla. Nuorempi on nyt 1,5v. Itsestäni tuntuu että meidän perheeseen kuuluisi vielä yksi pieni. Haluaisin vielä kerran kokea raskauden ja synnytyksen ja pikkuvauva-ajan. Miehen mielestä kolmas lapsi kuitenkin muuttaisi nykyistä elämäämme liikaa. Sanokaan muuttaako kolmas lapsi paljon asioita! Niin ja vinkkejä miten saisin miehen innostumaan asiasta! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla huonot perusteet.

Vierailija
2/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli lapset 4,5v ja 5kk. Kun tiesin perheeseemme kuuluvan vielä yhden. Mies ei suostunut.

No synnytyksen jälkeen aloin syömään pillereitä jotka ei mulle käyneet, lopetin ja sitten piti odottaa seuraavia menkkoja, jotta pystyin aloittaa toisenlaisen ehkäisyn. Miehelle tein tämän selväksi, että nyt menee tovi ettei meillä ole ehkäisyä. Ei halunnut käyttää kortsua, ja kuukautisia ei kuulunut.

Tein positiivisen raskaustestin 1,5kk pillereiden lopettamisen jälkeen. Mies oli vähän järkyttynyt :D

2 viikon ajan olin onnessani, kun eräs aamu heräsin verenvuotoon... sain tosi varhaisen keskenmenon... 

Siitä minä vasta olinkin järkyttynyt.... :( aivan suruissani, ja niinpä oli mieskin kuitenkin...

Mies lohdutti mua että kyllä se vielä onnistuu. 2 viikkoa vuodon alkamisesta tulin raskaaksi, mies oli aivan onnessaan ♥ Saimme kahden pojan jälkeen tytön. Uskomatonta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin hullut. Voitte tehdä sen pikkukolmosen vaikka mun miehen kanssa joka kärttää kolmatta ja itselleni nämä kaksikin ovat joskus melkein liikaa...

Vierailija
4/4 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä pillerit mitään sanomatta ja "hups oho hihi kato ku ei mikään ehkäse 100%"!!! Ja älä itke jos mies joko lopettaa seksin tai lähtee lätkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän