Alexa lisäsi saman kuvan "uutena", jopa samalla kuvatekstillä kuin puoli vuotta sitten! :D
Ymmärrän tbt kuvat, mutta tämä kukkapuska ja kummassakin "These roses made my day <3" :D vähänkö feikkiä, luodaan kuva että bloggaaja ostaisia kukkia usein.
Kuva 22 viikkoa sitten:
https://www.instagram.com/p/59TJkrrrku/
Ja "uusi" kuva 3 päivää sitten:
https://www.instagram.com/p/BAMW3V8rrlZ/
Sama kuva, eri filtteri.
Kommentit (20)
Ihme möllöttäjä, laatutuotteet ei kyllä kokonaisuutta pelasta.
Ei sitte vaivautunut uutta puskaa ostamaan
Vierailija kirjoitti:
Viddu sä oot kyylä
En tarkoituksella kyylännyt, selasin vain alexan instaa (ja varsinkin läppärillä 6kk taaksepäin selaaminen ei ole kovin montaa scrollausta)
Joku vois linkittää uuteen ruusukuvaan vanhan? :D en itse ole instassa niin ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Joku vois linkittää uuteen ruusukuvaan vanhan? :D en itse ole instassa niin ei onnistu.
Mullakaa ei oo, t ap.
Hahaha 😂 Oiva osoitus bloggaajien "aidosta" elämästä👍🏻
No mut jos ei oo muuta laitettavaa...
Kuinkahan nopeasti poistaa tämän "uuden" kuvan? :D
Ei noilla instan kommentoijillakaan taida olla liikaa tekemistä. Ihkuuuu, postasit sit kuvan kukista <3 <3
Pelästyin kun näin tuon ihmisen kuvan. Mitä sen naamalle on tapahtunut?? En siis ole ennen tiennyt kyseisestä tyypistä.
Hyi helvetti minkä näköinen! Huulet niin täytetty että vetää koko naamaa metrin alas ja kasvot turvonneet kuin sikotaudissa. yök
Tuon seuraajat on varmaan todella tasokkaita ja tyylikkäitä. Itse en kyllä turvonnutta hamsterinaamaa ihailisi.
Vierailija kirjoitti:
And boy, it was a looooong day!
:D
Aika nolo.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti minkä näköinen! Huulet niin täytetty että vetää koko naamaa metrin alas ja kasvot turvonneet kuin sikotaudissa. yök
En usko että hänellä on huulissa täytettä mutta tuo huvittava huulien asento on kyllä jotain niin käsittämätöntä. Uskon että Alexa tekee noin sen vuoksi koska ajattelee poskiensa näyttävän tuolla tavalla pienemmiltä.
Ulkonäölleenhän ei nyt paljonkaan voi, jotenkin ala-arvoista arvostella tuollaisia asioita. Alexa on oppinut taitavaksi meikkaajaksi, pisteet siitä.
Viddu sä oot kyylä