Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon aivan liian ihastunu minun hammaslääkäriin

Vierailija
09.01.2016 |

Syksyllä kävi vähän köpelösti minun suulle ja oon nyt joutunu ravaamaan aika usein hammaslääkärillä. Hammaslääkäri on suunnilleen minun ikäinen (25-30 vee arvioisin, jos hammaslääkäri voi olla sen verran nuori?) ja aivan mahottoman hauska ihminen.

Alkuviikosta on viimeinen käynti hänellä. Joudunko oikeasti oottamaan seuravaan kertaan että telon naamani vai voiko hammaslääkäriä pyytää kahville tms? Kuulostanko ihan sekopäältä? :D

En muuten elättelisi yhtään mitään toiveita asian suhteen, mutta aina toimenpiteiden jälkeen me on jääty vaan juttelemaan muista asioista, muutaman kerran siihen asti että hammashoitaja on tullut muistuttelemaan seuraavasta potilaasta. Ja sormusta hällä ei ole, mikä ei sinänsä kyllä tarkoita mitään.

Apua. Onkohan tämmöinen hälle eettisesti kiellettyä? Vaikka sinänsä en ens viikon jälkeen hänen potilas enää ole.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä voiko 25 vuotias olla hamppilääkäri, mutta 30 ainakin voi

Vierailija
2/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olethan stalkannut hänen facebookin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omg minulla täysin sama tilanne, mutta vielä erikoisemman asiasta tekee, että olen ennen pitänyt itseäni homona ja nyt olen ihastunut tuohon nuoreen naishammaslääkäriin :D

Vierailija
4/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olethan stalkannut hänen facebookin?

Tietty! Valitettavasti hän kuuluu niihin viisaisiin ihmisiin, jotka ovat piilottaneet profiilistaan lähes kaiken.

Ap

Vierailija
5/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omg minulla täysin sama tilanne, mutta vielä erikoisemman asiasta tekee, että olen ennen pitänyt itseäni homona ja nyt olen ihastunut tuohon nuoreen naishammaslääkäriin :D

Sielunsisarus!

Ap

Vierailija
6/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit pyytää häntä treffeille. Eettiset ongelmat liittyvät vähän toisentyyppisiin lääkäri-potilassuhteisiin; sellaisiin, joissa lääkäri on jotenkin valta-asemassa potilaaseen nähden. Kuvaamassasi tilanteessahan ei niin ole, ja joka tapauksessa lääkäri-potilassuhde on päättymässä. Senkus vain kysyt nätisti. Lykkyä!

Vierailija
7/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nooh, vihjaa että menet paikkaan x juhlistamaan että suu on kunnossa viikonloppuna sanoen tietysti tarkasti päivän ja kellonajan ja sitten toivot että hammaslääkärisi ilmestyy paikalle. Jos ei ilmesty niin hän on joko varattu, kiinnostunut toisesta sukupuolesta kuin mitä edustat tai muuten vain ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Tai jos ei ole suosikkipaikkaa itselläsi, kysy mitä paikkaa hammaslääkäri suosittelee. Pari kaveria mukaan ja pidät joka tapauksessa hauskan illan vaikkei hammaslääkäriä tulekaan paikalle.

Vierailija
8/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua masentaa, mutta olen melko varma, ettei saa käyttää mahdollista sormusta työaikana.

Vierailija
9/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voit pyytää häntä treffeille. Eettiset ongelmat liittyvät vähän toisentyyppisiin lääkäri-potilassuhteisiin; sellaisiin, joissa lääkäri on jotenkin valta-asemassa potilaaseen nähden. Kuvaamassasi tilanteessahan ei niin ole, ja joka tapauksessa lääkäri-potilassuhde on päättymässä. Senkus vain kysyt nätisti. Lykkyä!

Kiitos! :)

Ap

Vierailija
10/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nooh, vihjaa että menet paikkaan x juhlistamaan että suu on kunnossa viikonloppuna sanoen tietysti tarkasti päivän ja kellonajan ja sitten toivot että hammaslääkärisi ilmestyy paikalle. Jos ei ilmesty niin hän on joko varattu, kiinnostunut toisesta sukupuolesta kuin mitä edustat tai muuten vain ei ole tarpeeksi kiinnostunut sinusta. Tai jos ei ole suosikkipaikkaa itselläsi, kysy mitä paikkaa hammaslääkäri suosittelee. Pari kaveria mukaan ja pidät joka tapauksessa hauskan illan vaikkei hammaslääkäriä tulekaan paikalle.

Itse asiassa olen menossa juhlistamaan juuriki tätä asiaa, mutta se on kyllä arki-ilta... Hmm, tuo olisi kyllä hyvä idea, pitää harkita :)

Ap

Vierailija
11/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua masentaa, mutta olen melko varma, ettei saa käyttää mahdollista sormusta työaikana.

Tuota en hoksannutkaan, hyvä huomio! Ja vaikka sormusta ei olisikaan, ei se tarkoita että hän on sinkku.

Ai vitsi kun olisi olemassa joku Fonectan-tyylinen palvelu josta voisi selvittää ihmisen parisuhdestatuksen!

Ap

Vierailija
12/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä yhden 27-vuotiaan naishammaslääkärin vastaus.

Olen itsekin joskus potilaaseen ihastunut. Mielestäni siinä ei ole mitään sopimatonta, kun hoitosuhteenne on päättymässä, jos pyydät esimerkiksi kahville. Itse en voisi aloitetta kyllä potilaan suuntaan tehdä, enkä usko että muutkaan hammaslääkärit tekisivät, joten sinun täytyy aloite rohkeasti tehdä, jos haluat asian etenevän.

Vierailija
13/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instagramia ootko kokeillut?

Vierailija
14/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy lähtisikö se yläpään sijaan poraamaan toista päätäsi joku ilta.

Vierailija
15/18 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua muistin tän keskustelun myötä mun hammaslääkäri-ihastukseni teinivuosilta :DPelkäsin ihan hulluna aina hammaslääkäriä, mutta muutaman kerran sain ajan sellaiselle maailman ihanimmalle ja komealle lekurille. Se oli niiin hellä ja lohdutti mua jotenkin tosi onnistuneesti :)

Anna palaa vaan, varsinkin kun sulla on viimeinen aika tulossa!

Vierailija
16/18 |
11.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö jo? Missä päi tää komistus on?

Kuopiossa on ainaki iha helkutin hyvänäköne mies hammaslääkäri Ja ikää ehkä samanverran Kuin tuo kertomasi 25-30

Vierailija
17/18 |
26.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
18/18 |
03.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin tänne kattomaan , että kuinka yleistä tää on, koska mä kans oon täysin hetero, mutta ehkä ihastunut mun hammaslääkäriin joka on nainen. Oon kyllä tuntenut vetoa muihinki hammaslääkäreihin että en onko tää joku hammaslääkäri fetissi vai oonko vaan bi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi