Samat vaatteet mahtuu kuin teininä?
Löysin varastosta 17 vuotiaana käyttämäni farkut ja päätin kokeilla niitä. Mahtuu hyvin ja on jopa hieman tilavat. Olen 33v ja synnyttänyt vuosi sitten. Piristi mieltä vaikka eihän tuolla merkitystä ole.
Miten muilla, mahdutteko vielä samoihin vaatteisiin kuin alle 20 vuotiaana?
Kommentit (28)
Hyvin mahtuu ja muotikin on melkein sama - jo toistamiseen.
N54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en onneksi :D olisihan se vähän noloa, jos aikuisella miehellä olisi teinipojan kroppa.
Mutta kuitenkin vaadit, että aikuisten naisten pitäisi mahtua?
Sanoiko hän niin?
No ei onneksi mene.
Teininä olin 168cm ja paino 49kg. En kärsinyt mistään syömishäiriöstä, mutta tuli liikuttua paljon. Eihän tuo mikään aikuisen ihmisen paino ole.
Minulla on edelleen satunnaisesti käytössä vuonna 1998 ostamani Levi's 555 -farkut. Koko on lantio 26" pituus 30", mutta lahkeiden taitteet avattu, niin sain vähän lisää pituutta. Onhan ne kuluneet, mutta sen ajan vaatteet olivat vielä laadukkaita eikä mitään elastaanip4skaa.
Olen 38 v ja painan jotain 49-50 kg, olen 163 cm pitkä.
En ole muutenkaan lihonut teini-iän jälkeen, joten samat vaatteet kyllä mahtuu kuin nuorempana. Harvat vain ovat säilyneet tähän päivään asti. Nykyisinkin vaatekokoni on XS/34, enkä äytä mitään oversize loose fit -läskisäkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on edelleen satunnaisesti käytössä vuonna 1998 ostamani Levi's 555 -farkut. Koko on lantio 26" pituus 30", mutta lahkeiden taitteet avattu, niin sain vähän lisää pituutta. Onhan ne kuluneet, mutta sen ajan vaatteet olivat vielä laadukkaita eikä mitään elastaanip4skaa.
Olen 38 v ja painan jotain 49-50 kg, olen 163 cm pitkä.
En ole muutenkaan lihonut teini-iän jälkeen, joten samat vaatteet kyllä mahtuu kuin nuorempana. Harvat vain ovat säilyneet tähän päivään asti. Nykyisinkin vaatekokoni on XS/34, enkä äytä mitään oversize loose fit -läskisäkkejä.
Ja olin siis 14 v kun ostin nuo farkut. Se unohtui tuosta aiemmasta kommentistani. Kun eihän ketään voi pakottaa laskemaan tuollaista laskutoimitusta itse :)
1 juhlapuku on jäljellä mitä käytin lakkiaisissa. Ei mahdu enää kiinni, yläosasta on liian tiukka. Pitäisi käyttää sitä ompelijalle. Olen 41v ja painan 10 kg enemmän kuin teininä, silti normaalipainoinen minkä tahansa indeksin mukaan, teininä en ollut. Parempi näin.