Vierailija

Löysin varastosta 17 vuotiaana käyttämäni farkut ja päätin kokeilla niitä. Mahtuu hyvin ja on jopa hieman tilavat. Olen 33v ja synnyttänyt vuosi sitten. Piristi mieltä vaikka eihän tuolla merkitystä ole.
Miten muilla, mahdutteko vielä samoihin vaatteisiin kuin alle 20 vuotiaana?

Kommentit (9)

Vierailija

Olen 46 ja mahdun. Olin 18-vuotiaana 168/59 ja nyt sama, mutta takana vuosikymmen tai pari liikuntaa. Tietty vanhoja loimia ei ole tallessa, mutta 80-luvun vaatteisiin ei varmaan olis vaikea mahtua. Jännä on se, että 18-vuotiaana olin kuulemma iso, mutta nykyisin saan kuulla olevani niin pieni. Myös tyttäreni kaverit pitää minua pienenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En mahdu. Olen 165 cm ja painoin 20-vuotiaana 50kg. Nyt painan 64kg. Pitäisi saada sellainen 5kg pois niin olisin tyytyväinen. Ikää on nyt 49v.

Vierailija

Olen tällä foorumilla kerran kertonut, että mahdun 21 vuotiaana hankkimaani hääpukuun (koko 34) ja sain hurjasti alapeukkuja, mutta uskallan kertoa, että mahdun edelleen siihen, mutta vähän pepusta kiristää.

t. 66 v

Vierailija

Mahdun ja ovat myös hieman väljät. Kaksi lasta, ikää 28 vuotta ja mitat nyt 51kg/160cm. Tissit lähti imetyksissä kokonaan, joten ainakin paidat vähän lerputtaa. Teininä painoin n 54kg.

Vierailija

Osa mahtuu ja osa ei. Hameet eivät mahdu, eikä äidin vanha mekko. Olen nykyisin kokoa 36 ja silloin olin 32-34. Vielä parikymppisenä painoin 47 kg, mutta onneksi en ole enää niin laiha.

Vierailija

Mahtuu kyllä. Minulla on mökilläni työvaatteina samat vaatteet (takki +verkkarit) mitä käytin 15-16-vuotiaana. Vähän on tosin pituutta tullut lisää, mutta ei haittaa.
T. Lidl-mies.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat