Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyylikäs pukeutuminen kävi helpommaksi, kun tajusin että

Vierailija
09.01.2016 |

-en ole enää 20v
-minun ei tarvitse juosta jokaisen trendin perässä
-voin rohkeasti ostaa sellaista mistä itse tykkään - juuri niistä vaatteista saan kehuja
-vartalotyyppini on tietynlainen, eikä muuksi muutu
-"sitten kun laihdun"-ajatuksella ostetut vaatteet jäävät kaappiin
-"tuo näytti hyvältä kaverilla" ajatuksella ostetut vaatteet jäävät kaappiin
-muoti kulkee sykleissä ja joskus omista vaatevarastoista löytyy helmiä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta! Harmi vaan, että mun piti elää 40 vuotta nuo tajutakseni 😅

Vierailija
2/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tiennyt tuon aina (jopa silloin kun olin 20).

Valitettavasti en silti ole kovin tyylikäs. Asiallisesti ja tilanteenmukaisesti pukeutunut sentään silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- kun ostan vain mustaa, elämä on helppoa

- en tarvitse kuin muutaman vaatteen

- jos en juhli en tarvitse juhlavaatteita

- en tarvitse koruja

Vierailija
4/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä huomioita. Itseäni on auttanut se, että pistän kiertoon kaikki vaatteet mitä en oikeasti käytä. Näin ei tule tilannetta, että katson täyttä kaappia eikä minulla ole mitään päällepantavaa.

Minä en osaa ostaa vaatteita enkä pukeutua. Kun hakusessa on pese ja pidä - vaatteita, jotka voi pestä kuudessakympissä, jotka ei hiosta eikä hierrä eivätkä vaadi noin sataa eri asustetta ja toppia ja neuletakkia että niitä voi pitää, niin en meinaa löytää mitään.  Paitsi viimeksi ostoksilla löysin tosi kivan paidan, jossa oli mekkomainen leikkaus. Sitten tajuin että pidän sitä paitaa väärin päin. Se leikkaus kuului takaosaan, niin että poikkisauma just jumahtaa sinne selkämakkaroiden väliin, ja taas etupuolella ei ole minkäänlaista leikkausta, eli tissit levittää sen etukappaleen törkeäksi teltaksi. Masentuuhan sitä ihmisrukka jos tää on monen tunnin shoppailun paras saldo. :(

Vierailija
5/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä ihminen, sinä nelonen, osta se paita ja käytä sitä väärinpäin!

Ja sinä kolmonen ja suurin osa muistakin suomalaisista naisista: elämä voi olla helppoa, kun ostaa pelkkää mustaa, mutta voi luoja, miten tylsää. Kuin olis yllä aina samat vaatteet. Vieläpä samat, kuin kaikilla muillakin.

Vierailija
7/7 |
09.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten komppaan, mutta kohdasta "en ole enää kaksikymmentä" eroan, koska tajusin "oman tyylini" jo lukion ekalla. Nyt vajaa nelikymppisenä voin katsoa sen aikaisia kuvia ja todeta, että kylläpä pukeuduin hyvin :b. Tälläkin palstalla morkattu nykynuorison trendinä suosima tätityyli eli klassinen tyylikkyys on oikeasti ajatonta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi