Apua! Maitorahkan parasta ennen päivä 14.12, voiko vielä syödä??
Meinasin tehdä marjapiirakan, laittaa päälle tuota maitorahkaa (maustamaton ja sokeroimaton), lisätä siihen vähän sokeria ja heittää uuniin. Mutta arvaako tuota, kun se parasta ennen päivä on ollut 14.12.2015? Mitä arvelette??
Kommentit (15)
Avaat purkin, haistat ja maistat.
Mikäli vaikuttaa kelvolliselta niin syöt. Yleensä noin vanhat olen laittanut kyllä uunin kautta vaikka marjapiirakkaan. Eipä kukaan ole valittanut.
Ei tuossa muuta tapahdu kuin että vähän ehkä happanee. Ei pilaannu kylmässä jääkaapissa käyttökelvottomaksi (kokemusta on).
Kauankos kestää esim. pääsiäispaasto? Kauankos silloin maitoa hapatettiin....
Viesti numero 7 ärsyttää mua! Miksei ihmiset lue koko tekstiä ja sitte vasta kerro mielipidettään...
Vierailija kirjoitti:
Meinasin tehdä marjapiirakan, laittaa päälle tuota maitorahkaa (maustamaton ja sokeroimaton), lisätä siihen vähän sokeria ja heittää uuniin. Mutta arvaako tuota, kun se parasta ennen päivä on ollut 14.12.2015? Mitä arvelette??
VOIT SYÖDÄ JA KÄYTTÄÄ! eriasia kannattaako.
Maitorahaka on kyllä niin tyyristä sekä harvinaista tavaraa, että kannattaa ehdottomasti käyttää siihen piirakkaan ja tarjota kaikille vatatautienkin uhalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap on tyhmä läski.
Mistäs sä olet tänne kaivautunut, 4. ja 8, ryömi takaisin vaan. Itse selvästikin olet varsinainen rumilus ja luuseri, kun on tarve huudella typeryyksiä täällä. Olet säälittävä mielenterveysongelmainen ongelmakimppu, jonka kannattaisi kipi kapi harppoa mielenterveystoimistoon, ettei muiden tarvi sietää tuollaista.
Itse en söisi.