Vierailija

Aiempina vuosina tilanne oli vielä ihan mukava, mieheni osti aina välillä jotain peruskaljaa kuten Karjalaa tai Koffia, ja joi niitä välillä. Vietimme normaalia perhe-elämää, ja miehen alkoholin käyttö oli ihan normaalin rajoissa, joskus saattoi lauantaina myöhäisillasta olla hieman humalainen, mutta ei mitenkään merkittävästi.

Nykyään tilanne on ihan kauhea! Mies on innostunut Alkon oluista ja "olutkulttuurista", ja tilailee jotain Olutseuran lehteä. Siellä sivut on kuulemma täynnä jotain hienoja porttereita, stoutteja ja aleja. Kuulemma oluissa voi olla jotain makua ja aina pitää kertoa, että nyt oli vähän savuinen tai katkeroinen. Prismassa käydessä ei enää koskaan pysähdy edes hetkeksi 24-packien kohdalle. Jos Alkoon tulee vaikka joku uus olut, niin saattaa olla ihan innoissaan, että tämä sai tuossa ja tuossa kisassa tuollaisen palkinnon. Nätisti olen koittanut kertoa, että kiva kiva, mutta ei kiinnosta! Silti mies vain jatkaa tuota hössötystä. Voiko tästä olut-hipstertymisestä jotenkin parantua, vai olenko tuomittu kuolemaani asti kärsimään tälläisen siippana olemisesta?

Kommentit (8)

Vierailija

Miehet usein hurahtaa johonkin mutta innostus laantuu kyllä ajan kanssa. Vähän niinkuin lapset kun ne saa uuden lelun. Ensin ollaan into piukeena ja sitten se jo unohtuu. Tietysti paha jos alkoholin himo jää päälle, sinuna tarkkailisin lähinnä nouseeko määrä pikemminkin kuin laatu.

Vierailija

Ei tuosta selostuksesta käynyt ilmi, juoko mies nykyään enemmän tai jotenkin huolestuttavan paljon. Hyvä vain, että hänen makunsa on jalostunut, jos käyttö pysyy kohtuullisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hyvin sulla ap on asiat. Mun mies lopetti juomisen, vittu. Nyt se käy lenkillä ja syö terveellisesti. Laihtunut useita kiloja. Tätä on jatkunut jo pari vuotta. Vitun vitun vittu.

Vierailija

Mitä pahaa siinä on, että miehes on löytänyt uuden harrastuksen? Kuten joku jo sanoikin, huolestua tarvii siinä vaiheessa, jos tuon hifistelyn varjolla olutta alkaa kulua enemmän. Mitä jos itse olisit innostunut jostain uudesta jutusta, ja miehes lyttäisi koko homman, että evvk. Mä en nyt ihan ymmärrä... Kuulostaa jopa provolta. Että mieluummin jotain rapakaljaa muuten vaan, kun jotain oikeesti hyvänmakusta laatuolutta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä pahaa siinä on, että miehes on löytänyt uuden harrastuksen? Kuten joku jo sanoikin, huolestua tarvii siinä vaiheessa, jos tuon hifistelyn varjolla olutta alkaa kulua enemmän. Mitä jos itse olisit innostunut jostain uudesta jutusta, ja miehes lyttäisi koko homman, että evvk. Mä en nyt ihan ymmärrä... Kuulostaa jopa provolta. Että mieluummin jotain rapakaljaa muuten vaan, kun jotain oikeesti hyvänmakusta laatuolutta?

No kyllähän tämä nyt aika kieli poskessa kirjoitetulta näyttää, että tuskin tuollaista kukaan oikeasti on kokenut :D

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat