En voi käydä paskalla jos mieheni on kotona
Miten päästä eroon tästä "vaivasta" ? En tosiaankaan siis vaan yksinkertaisesti voi/kehtaa/halua käydä paskalla jos mieheni on kotona. Välillä menee koko viikonloppu pidätellessä jos mies ei lähdekään minnekään. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin jo vuosia. Sama ongelma pätee, jos olen kaverin kanssa vkl reissulla tai missä tahansa. Vaadin vain pyhän rauhan :D
Kommentit (32)
totutelkaa asiaan käymällä yhteispaskalla
Mulla oli toi ongelma 4 vuotta, kunnes muutettiin yhteen. Sitten se vaan katos. Nyt saatan sanoa että meen paskalle ja töräytellä pönttöön melko vapautuneesti. Ei nyt kuitenkaan ihan niin vapaasti kuin yksin asuessa. Joku häpy säilynyt.
Oli muissakin yhteen muuttamiseen liittyvissä jutuissa sellainen sopeutumiskausi,jonka aikana tuli vähän nikoteltua puolin ja toisin. Nyt kuitenkin tuntuu kodilta, jossa voi olla täysin oma itsensä toisen seurassa. Ihana tunne <3 vuosi eloa saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti ihmettelen nyt aikuisia ihmisiä. Kun minä voin ihan vapautuneesti jopa puhua kakallakäymisestä kavereiden kanssa ja kenen tahansa, seurustellessani käyn paskalla ihan normaalisti,saatan jopa mainita sen. En ymmärrä nyt yhtään missä maailmassa te oikein elätte? Onneksi en seurustele nyt jos miehet kuvittelee että naiset ei oikeasti pasko koska te ette :D
Tuodaanpa keskusteluun hieman miehistäkin perspektiiviä, tosin ei ehkä sitä valtavirtaa. Ei ujo paska ole ainoastaan teidän naisten ongelma, vaan meitä miehiäkin on, joilla vaan ei taitu se paskalla käynti, jos toinen istuu tai makoilee seinän takana. Eikä kyse ole siitä, kuinka aikuinen ihminen on. Minäkin olen liki viiskymppinen ja sama vaiva on olemassa edelleen. Niin ja minä en todellakaan ole mikään ujo mies muuten, vaan pikemminkin melkoinen hölöttäjä ja roisia juttua tulee suusta jatkuvasti, siis myös niitä paskajuttuja.
Itselläni on muutenkin laiska suoli, eli käyn paskalla vain joka kolmas päivä, joskus jopa joka toinen päivä, mutta en koskaan päivittäin. Liekö sitten tämä jonkunlainen "evoluution tulos" siitä, että minulla on ollut estoja tortunväännön suhteen. Vaikka siis asun nykyään ihan yssikseni, niin en siltikään käy joka päivä tortilloa vääntämässä. Minulla on aina vaatinut tortun vääntäminen tietynlaisen "tunnelman" saavuttamista ja sen tunnelman saavuttaminen on vaatinut omaa rauhaa. Paskahädän tulo on sinänsä ihan jännä tunne ja siinä saavuttaa jopa tietynlaisen euforisen tilan, ainakin tällainen harvakseltaan paskova. Tai siis ainakin minä :)
m47v
Mitäpä tekisit kun iskisi iloinen noro.
Jos noro iskisi, lukittautuisin vessaan. Hana päälle ja miehelleni väittäisin että oksennan :D esikoista odottaessa piti lääkärille myöntää miehen edessä, että vatsa ei toimi/löysällä tai jotain, jos kysyivät. Se oli oikeasti todella noloa mulle.
-ap
Laita paperia pohjalle niin ei kuulu äänet. Ja päälle Bernerin metsänraikas-wc-suihke (tai joku sen tyylinen nimi nyt en muista tarkkaan), on maailman paras! Ei yhtään keinotekoinen vaan oikeasti raikas tuoksu joka peittää kaiken alleen. Näin kakin onnellisesti meidän 15 vuotta kestäneessä liitossa. Ei tulisi mieleenkään kakkia miehen läsnäollessa, jotain mysteeriä ja romantiikkaa kannattaa ylläpitää!
On niin romanttista kun paskallakäyntikin on jo "mysteeri"!
Onkohan tämän ketjun "paskon ovi auki/mieheni pestessä hampaita vieressä" -naiset samoja, jotka toisessa ketjussa itkevät, kun eivät saa seksiä miehiltään? Minä olen ollut omani kanssa kolme vuotta enkä todellakaan hiero kakkajuttuja mieheni naamaan. Voin sanoa meneväni vessaan ja varmaan sieltä varotoimenpiteistä huolimatta joskus kuuluu jotain ääniäkin, mutta mielestäni kuuluu ihan peruskäytöstapoihin, ettei altista toista omille epämiellyttäville hajuilleen. Ja jos nyt joku miettii niin olen seksin suhteen erittäin estoton ja muutenkin rento tyyppi, seksiä meillä on joka ikinen päivä, mutta kakka on yksityisasia. Piste.
Mulla oli sama ongelma kolme vuotta! Ainaku mies painu ovesta tai käytti koiraa kävin äkkiä vessassa, sanoin meneväni suihkuun, mutta kävin samalla wc:ssä :D Pääsin häpeilystä eroon, kun join rahka smoothieta liikaa ja en kerennyt wc:hen niin osa tuli housuun, kun yritin pidätellä (ripuli) ja jouduin menemään wchen miehen ollessa kotona :D Ei tuntunut wc:hen meno enää niin nololta episodin jälkeen :D Pidän kyllä hanaa aina päällä käydessä isommalla hädällä. Mies ihmetteli kyllä kolmen vuoden aikana enkö ikinä käy wc:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä estyneitä ihmisiä, kyllä teette elämänne vaikeaksi. Minä voin istua sujuvasti paskalla vaikka mies pesisi hampaita siinä vieressä. Joskus tosin saattaa tulla kommenttia puolin ja toisin, että olisi ehkä pitänyt odottaa että haju hälvenee :-D
Ei kai nyt kukaan tarkoituksella elämästään tällaisella vaikeaa tee. Ja itsellä, toisin kun monilla muilla, ei ole kyse hajuista tai äänistä, vaan en vaan saa tehtyä jos muita on samassa talossa. Juontaa juurensa kai lapsuuteen, jolloin pissittiin yhden huoneen asunnossa keittiön nurkassa sankoon kaikkien läsnäollessa ja isolla hädällä käytiin kaukana metsässä huussissa, jolloin joku oli aina mukana valvomassa, koska pelotti mennä yksin.
Voi teitä estyneitä ihmisiä, kyllä teette elämänne vaikeaksi. Minä voin istua sujuvasti paskalla vaikka mies pesisi hampaita siinä vieressä. Joskus tosin saattaa tulla kommenttia puolin ja toisin, että olisi ehkä pitänyt odottaa että haju hälvenee :-D