En voi käydä paskalla jos mieheni on kotona
Miten päästä eroon tästä "vaivasta" ? En tosiaankaan siis vaan yksinkertaisesti voi/kehtaa/halua käydä paskalla jos mieheni on kotona. Välillä menee koko viikonloppu pidätellessä jos mies ei lähdekään minnekään. Yhdessä ollaan oltu kuitenkin jo vuosia. Sama ongelma pätee, jos olen kaverin kanssa vkl reissulla tai missä tahansa. Vaadin vain pyhän rauhan :D
Kommentit (32)
Estätkö lapsiasi tuomasta kavereitaan teille pyhän rauhasi vuoksi?
Miehes paskoo kuitenkin vapautuneesti? Ja pieree, willi veikkaus... :D
Vierailija kirjoitti:
arvostukseni miestä kohtaan vajosi kuukausiksi niin alas, että olisin mielelläni paskonut vaikka hänen naamalleen, ja sinä aikana kakkani aikuistui ja lopetti ujostelun.
Repesin nauruun :D Anteeksi.
Mulla sama ongelma:-D pakko sit käydä töissä:-D siellä onneks on monta wc:tä niin voi käydä kenenkään tietämättä... oikeesti, oon yli 4-kymppinen niinkun miehenikin. Ihan niinkun hän ei tietäis että naisetkin paskoo. En tietenkään myöskään pieri samassa tilassa mieheni kanssa. Ja oon silti pystyny synnyttämään kaks lasta miehen läsnäollessa...
häh??Mitä??Provo?? Mitä?? Onko tuollasia olemassa oikeasti. Mä voin käydä paskalla vaikkapa puolitutun miehen luona jos on tarve...Mutta että oma mies?? :D upposko muhun liian helposti tää trolli vai
En minäkään käy. Ja pissilläkin käyn pihalla. Turhan rapsakat kelit nyt vaan..
Meillä huutaa hiustenkuivaaja wc.n lattialla mun wc reissun aikana. Ei kuulu äänet miehen korviin, naimisissa yli 5 vuotta. :D kokeile, toimii..
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma, kunnes mies petti. Suhde onneksi selviytyi tuosta tragediasta, mutta arvostukseni miestä kohtaan vajosi kuukausiksi niin alas, että olisin mielelläni paskonut vaikka hänen naamalleen, ja sinä aikana kakkani aikuistui ja lopetti ujostelun.
Hauskasti kirjoitettu, mutta vaihdoin silti vielä nuoleni alaspäin, kun en hyvällä tahdollakaan voi peukuttaa pettäjiin roikkumaan jääviä kynnysmattoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli sama ongelma, kunnes mies petti. Suhde onneksi selviytyi tuosta tragediasta, mutta arvostukseni miestä kohtaan vajosi kuukausiksi niin alas, että olisin mielelläni paskonut vaikka hänen naamalleen, ja sinä aikana kakkani aikuistui ja lopetti ujostelun.
Hauskasti kirjoitettu, mutta vaihdoin silti vielä nuoleni alaspäin, kun en hyvällä tahdollakaan voi peukuttaa pettäjiin roikkumaan jääviä kynnysmattoja.
Kamalaa miten mustavalkoisena jotkut sitten näkevätkin maailman.
Siis oikeasti ihmettelen nyt aikuisia ihmisiä. Kun minä voin ihan vapautuneesti jopa puhua kakallakäymisestä kavereiden kanssa ja kenen tahansa, seurustellessani käyn paskalla ihan normaalisti,saatan jopa mainita sen. En ymmärrä nyt yhtään missä maailmassa te oikein elätte? Onneksi en seurustele nyt jos miehet kuvittelee että naiset ei oikeasti pasko koska te ette :D
Meillä kuulutetaan koska mennään kakalle ja usein vielä kuvaillaan torttua. Ei haittaa seksielämää. Peppu haisee hyvälle :)
En ymmärrä näitä kakkahäpeilijöitä. Onneksi itse en osaa hävetä pieniä asioita, välillä kyllä isompiakaan. Puhutaan myös miehen kanssa vapautuneesti pissakakka-jutuista, kerrotaan jos on ummetusta tms. Piereskelläänkin ihan vapaasti. Alussa kyllä pidätettiin ehkä kuukausi pieruja, onneksi jommalta kummalta tuli pieru niin aikaisessa vaiheessa, että pierumuuri murtui.
En todella tiedä mistä tämä häpeily johtuu. Ihan luonnollinen asiahan se on :D joskus olen koittanut ryhdistäytyä ja vaan mennä paskalle, mutta mitään ei tule vaikka kuinka yrittäisin. Parastahan tässä on se, että edellisessä asunnossa vessa ja suihku olivat samassa tilassa, aina kun siis tuli hätä niin sanoin vain meneväni suihkuun. Tottakai sekin sitten piti toteuttaa, mutta ennen suihkua oli helppo käydä paskalla veden valuessa samalla :Dd uudessa asunnossa kylppäri ja wc erikseen. Wc-hanan valutus liian läpinäkyvää..
Ja kyllä. Mies kyllä toimittaa asiaansa häpeilemättä vaikka tunnin kerrallaan :D
Mielipiteesi siitä, että paskoin naiseni suuhun eilen?
No sehän on ihan sun oma valinta, niin tuskin siitä paljoa silloin kärsit:D
Kannattaisiko nyt vaan opetella, jotenkin lapsellista kuvitella että miestä kiinnostaisi mitkään äänet. Tai, laita se äijä kuuntelemaan musiikkia kuulokkeilla samalla?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko nyt vaan opetella, jotenkin lapsellista kuvitella että miestä kiinnostaisi mitkään äänet. Tai, laita se äijä kuuntelemaan musiikkia kuulokkeilla samalla?
Arvaa mitä. Tiedän ton. Ja exäni aikana kävin kyllä han normisti wc:ssä. Mut jotenkin en tässä suhteessa oo siihen pystynyt. Mieheni on ihan normaalijärjellä varustettu tyyppi, tää paskomisongelma on ihan täysin mun.
terv. Se joka on synnyttänytkin 2 kertaa miehensä aikana (ja paskat tuli sillon siihen synnytyspöydälle)
Minäkin tunnustaudun jonkin sortin kakkahäpeilijäksi. En jostain syystä pysty käymään kakalla vieraissa paikoissa, enkä varsinkaan töissä.
Mieheni kanssa taas en häpeile yhtään ja välillä meillä on varsin hupaisaa pieru/kakkahuumoria.