Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan elatusapu pitää lakkauttaa

Vierailija
08.01.2016 |

Naisten pitää hiukan miettiä millaisten miesten kanssa tekee lapsen ja mihin tilanteeseen, Kelan elatustuki nyt on pahinta yhteiskunnalta pummimista mitä on olemassa. Ei se ole Kelan homma sitä lasta elättää, vaan vanhempien. Lapsilisään kannatan tulorajaa, omat lapset kuuluu itse jokaisen elättää tai sitten niitä ei voi hankkia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jokaisen pitää huolehtia jälkikasvustaan, myös Kelan, vaikka levymyynti välillä notkahtaiskin. Nythän Kela on taas saanut lisää mainetta Vain elämää-sarjan kautta, niin että keikkamyynti varmasti sujuu hyvin.

Vierailija
2/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Keksin monta pahempaakin pummimistapaa. Ymmärräthän älypää että mikäli ko. mies asuisi lapsensa kanssa, tukisi yhteiskunta perhettä silloinkin tulonsiirroilla. Lapsenko vika se on että isä on köyhä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti työttömyys, ero ja taloudelliset kriisit kasaantuvat. Silloin kela maksaa.

Vierailija
4/4 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinhuoltajat sitten pärjäisivät? Heitä nimittäin tulisi siitä huolimatta. Vaikka ei olisi minkäänlaisia tulosiirtoja valtiolta ja ihmiset tietäisivät sen etukäteen, niin aina on niitä, jotka siitä huolimatta tulisivat raskaiksi ja pitäisivät lapsen. Usein he ovat niitä, jotka ovat jo valmiiksi kaikkein huono-osaisimpia. Mitä tällaisen äidin (tai joissain tapauksissa isän) sitten pitäisi tehdä? Onko seuraava ehdotuksesi jo, että tuollaisessa tapauksessa (= isästä ei ole tietoa ja äidillä on ennestään elämänhallintaongelmia) pitäisi tehdä pakkoabortti? Vai jättäisitkö äidin ja lapsen kadulle? Elämään kerjäämällä? Pakottaisit äidin vanhat vanhemmat elättämään tyttärensä ja tämän lapsen?

Olisihan se hienoa, jos me kaikki saisimme itse päättää, mihin veroeuromme menevät. Itsekin tietäisin monta monituista kohdetta, joille en haluaisi niitä antaa.