En aio äänestää enää ketään.
Ei ole yhtään hyvää puoluetta. Olen arvoiltani kristitty, mutta muuten vasemmalla. KD on liian oikeistoa ja vasemmisto taas on kaikkia kristillisiä arvoja vastaan.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
No sitten pitää äänestää keskeltä eli keskustaa.
Nyt politiikassa tapahtuu jotakin muutaman kämmäysvuoden jälkeen.
Keskusta on ihan liian oikeistoa. Ihan sama nytkin vaikka olisi kokoomuksella ollut suoraan pm-salkku.
Äänestäminen on huijausta. Sanon sen nyt, vaikka tiedänkin, että vanhempani tyrmistyisivät ja loukkaantuisivat verisesti, jos kuulisivat.
Vierailija kirjoitti:
Äänestäminen on huijausta. Sanon sen nyt, vaikka tiedänkin, että vanhempani tyrmistyisivät ja loukkaantuisivat verisesti, jos kuulisivat.
Perusteletko?
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten valita mistään.
Mielelläni äänestäisin, jos olisi edes joku hyvä puolue.
Ei haittaa. Islamistivaltioissa äänestäminen on muutenkin aika pienen piirin juttu.
Vierailija kirjoitti:
Näin demokratia toimii.
Niimpä. Enemmistö äänestää tyhmyyttänsä omia etujaan vastaan ja sekin vähemmistö kärsii, joka saattaisi toimia fiksummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko?
Puoluetukien, ryhmäkurin, mieliämuokkaavan mediarummutuksen ja galluppien, keskivertoihmisten tietämättömyyden, Goldman-Sachsin omistaman Tieto Oyj:n suorittaman ääntenlaskennan jne. lisäksi tyytymättömille kansalaisille voidaan uskotella, että on olemassa vaihtoehto, tässä tapauksessa PerusSuomalaiset, jota äänestämällä paska suunta muuttuu, mutta sitten kun kaikki lupaukset petetään ja takki käännetään, niin ketään ei edes hirtetä.
Onko mahdollisesti jotain vastaväitettä?
Pakko kuitenkin lisätä, että Halla-ahon, Hirvisaaren, Immosen ja Hakkaraisen kaltaisten soraäänien eduskuntaan nousemisen merkitys voi ajan kanssa osoittautua hyvinkin suureksi....
Persujen ääliömäisten törttöilyjen jälkeen en enää äänestä. Täydelliset idiootit nolanneet politiikan täydellisesti. En halua olla enää minkäänlaisessa tekemisisissä tämänkaltaisen pelleilyn kanssa, hävettää niin julmetusti. Siat vallassa.
Kun tarpeeksi moni jättää äänestämättä, niin ne kaikkein huonoimmat (äärimmäisimmät) vaihtoehdot korostuvat tuloksissa. Joten kyllä sinne kannattaa se oma ääni jättää sittenkin, vaikkei ihan luotettavaa/mieleistä löytyiskään.
En kyllä persusikoja äänestänytkään - tietenkään!
Vierailija kirjoitti:
Persujen ääliömäisten törttöilyjen jälkeen en enää äänestä. Täydelliset idiootit nolanneet politiikan täydellisesti. En halua olla enää minkäänlaisessa tekemisisissä tämänkaltaisen pelleilyn kanssa, hävettää niin julmetusti. Siat vallassa.
No kai tajuat, että ne törttöpossut saavat suhteessa enemmän ääniä, jos moni jättää kokonaan äänestämättä (mukamas "heitä vastaan")! Oma ääni pitää siis käyttää juuri päinvastaisesti tai edes paremmin toimivien tahojen äänestämiseen.
Ihan hyvä, jos te hetken törttöilijät palaatte takaisin nukkumaan. Saadaan ehkä jotain tasoa politiikkaan.
En enää äänestä, en enää tilaa hesaria lässynlää. Kun eivät ajaneet juuri sitä mun asiaa mun haluamalla tavalla. Niin. Tähän loppuun vielä itkupotkuraivarit lattialla.
Vierailija kirjoitti:
En enää äänestä, en enää tilaa hesaria lässynlää. Kun eivät ajaneet juuri sitä mun asiaa mun haluamalla tavalla. Niin. Tähän loppuun vielä itkupotkuraivarit lattialla.
Ei tässä nyt ole kyse siitä että jonkun tietyn puolueen pitäisi tehdä juuri niin kuin itse haluaa, vaan lähinnä siitä ettei omia arvoja edustavaa puoluetta ole olemassakaan.
Minä en ole aikoihin äänestänyt puoluetta vaan henkilöä. Kriteerinä on ollut se, että tunnen tuon henkilö niin, että olen ainakin hänen kanssaan keskustellut. Viime vaaleissakin tein niin ja nyt pettymykseni on sanoin kuvaamaton, kaikki mitä on luvattu on petetty. Olen niin pettynyt, että minun kohdaltani äänestäminen loppui tähän. Protestiksi käyn pudottamassa tyhjän lapun uurnaan, mielestäni se on kannanotto, kokonaan äänestyspaikalla käymättä jättäminen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perusteletko?
Puoluetukien, ryhmäkurin, mieliämuokkaavan mediarummutuksen ja galluppien, keskivertoihmisten tietämättömyyden, Goldman-Sachsin omistaman Tieto Oyj:n suorittaman ääntenlaskennan jne. lisäksi tyytymättömille kansalaisille voidaan uskotella, että on olemassa vaihtoehto, tässä tapauksessa PerusSuomalaiset, jota äänestämällä paska suunta muuttuu, mutta sitten kun kaikki lupaukset petetään ja takki käännetään, niin ketään ei edes hirtetä.
Onko mahdollisesti jotain vastaväitettä?
Goldman Sachs ei omista Tieto Oyj:tä.
No sitten pitää äänestää keskeltä eli keskustaa.
Nyt politiikassa tapahtuu jotakin muutaman kämmäysvuoden jälkeen.