Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Muutaman kerran olen syönyt 10. Isompia kuin Ikean pullat.

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ole yläkoululainen urpo, joka mättää ruokalassa syvän lautasen kukkuroilleen lihapullia eikä sitten muuta kuin mukillinen maitoa ja pöytään. Alkuviikosta söin pottumuussia ja lihapullia lounaaksi. Kolme pulleroa oli riittävästi.

Vierailija

Minulla ei ole tässä asiassa mitään tarvetta urheilla enkä itseasiassa yleensä viitsi edes laskea lautaselle ottamieni lihapullien määrää. Olen iso mies ja kai vielä kokoisekseni tavallista isoruokaisempi, läpipasko. Naisystäväni laski kerran minun syöneeni seisovasta pöydästä yli 30 lihapullaa ja muusit päälle, jos muusitkin olisi korvattu lihapullilla niin varmasti olisi mennyt toiselle sadalle.

Vierailija

Joskus yläasteella kun kaikki oli saanut sai ottaa lisää. Meitä oli pari kaveria jotka silloin söi yli 40 lihapullaa. Ne oli keittäjien tekemiä kastikkeessa eikä mitään kaupan einespullia. Teinipoikana tuli muutenkin syötyä älyttömiä määriä. Mutsi joskus vähän sai raivareita. Sanoi kerran että jos teille toisi ruokaa kamelille te söisitte sen myös. Hetken päästä lisäsi että söisitte vielä nopeasti.

Kun oltiin siinä teini syö kaiken vaiheessa jouluruokia piti olla paljon. Syötiin laatikoita ja suolakalaa, pipareita, torttuja jne. Kaikkein oleellisin oli kinkku, niitä piti oikeasti olla kaksi.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat