Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpa taas niiiiin loistavaa palvelua DNA:lla! Olen lähetttänyt jo monta päivää sitten Facebookissa asiakaspalveluun viestiä, ja viestissä

Vierailija
07.01.2016 |

näkyy, että se on luettu. Vastausta en silti ole saanut. Koska vastausta ei alkanut kuulua, soitin asiakaspalveluun, johon jonotin n.10 min vaikka Dna:n nettisivulla jossain luki että sielllä ei tarvitse jonottaa, vaan he vastaavat keskimäärin 1min kuluessa. No, asiakaspalvelussa vastasi joku kärttyinen Ritva tms joka tiuski koko puhelun ajan ja kun sanoin lopuksi kiitos paljon ja moikka, vastaukseksi sain mutinaa. No, ongelma ei kuitenkaan ratkennut vaan soitin aamulla tänäään uudestaan. Ei taaskaan mitään apua. Hermot alkaa jo mennä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi yksi juttu. Joku robotti jossakin lukee otsikkosi. Se toimittaa otsikossa mainitulle Dna:lle tilastotietoa, jossa sinun loistava-luonnehdintasi on mukana. Robotti ei ymmärrä ivaa eikä ironiaa, joten Dna:ssa todetaan, että taas on saatu somessa hyvää palautetta.

Vierailija
2/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia saa harvemmin ratkottua, jos asiakas on jo lähtökohtaisesti niin kiukuspäissään, että saa edes järkevästi kerrottua ongelmastastaan, jolloin luonnollisesti on vaikea saada ratkaisuakaan. Olen itse ollut hieman vastaavissa töissä puhelimessa ja voin sanoa tehneeni aina parhaani asiakkaan ongelman ratkaisemiseksi. Kiitos vain sinun kaltaisten tuittupäiden vuoksi työ on sietämätöntä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut DNA:n asiakas yli kymmenen vuotta, monta liittymää, netti ja welho.

Asiakaspalvelu on ollut AINA kiitettävän tasoista, ystävällistä ja ammattitaitoista. Jopa vanhalle asiakkaalle, siis minulle, on omaehtoisesti tarjottu asiakkaan kannalta kannattavampia vaihtoehtoja.

Pidän aloitustasi provona, minkä operaattorin palveluksessa olet ap?

Vierailija
4/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin yrityspuolelle soittopyynnön. Soitto tuli 6 vrk kuluttua, silloin oli jo tehty kilpailijan kanssa sopimus yrityksen ratkaisuista.

Vierailija
5/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerroppa mikä se ongelma on, johon on niin vaikea saada ratkaisua?

Vierailija
6/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia saa harvemmin ratkottua, jos asiakas on jo lähtökohtaisesti niin kiukuspäissään, että saa edes järkevästi kerrottua ongelmastastaan, jolloin luonnollisesti on vaikea saada ratkaisuakaan. Olen itse ollut hieman vastaavissa töissä puhelimessa ja voin sanoa tehneeni aina parhaani asiakkaan ongelman ratkaisemiseksi. Kiitos vain sinun kaltaisten tuittupäiden vuoksi työ on sietämätöntä. 

En minä nyt sinne asiakaspalveluun soittaessani ollut kiukkuinen :D Ihmettelen vain kun ei viestiin vastata vaikka oli täysin asiallinen viesti. Ja asiakaspalvelussa ei ratkaista ongelmaa vaan halutaan päivittää liittymää ja nettiä ja no olis tällainenkin erinomainen tarjous jota et voi vastustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ongelmasi sitten sellainen, mihin ei vain ole mitään ratkaisua? Esim. sopimukseen liittyvää mikä lukee suoraa sopimusehdoissa.. En vain jaksa uskoa, että kukaan asiakaspalvelija tahallaan jättää selvittämättä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi