Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tämä palsta on läpileikkaus äiteihin ja suomalaisiin,on valtaosa aivan seinähulluja!

Vierailija
07.01.2016 |

Ihmisten elämä täyttyy lasuista ja eläinsuojeluilmoituksista.Yhtäkään normaalia keskustelua en ole tällä palstalla käynyt vaan kaikki päättyy yleensä johonkin aivan älyttömään ja käsittämättömään suunsoittamiseen ja uhkailuun!
Jos joku koittaa jonkin normaalin aloituksen tehdä lapsista tai vauvoista saa silmilleen järkyttäviä kommentteja.
Jos todella ihminen on sellainen kuin millaisen kuvan täällä saa ja ihmisten elämä noin suoraviivaista ja mustavalkoista voin todeta sitten itse olevani aivan pähkähullu.

Vauva aloitukseen saa vastauksia että tapa se tai itsesi tai että ylikansoitat maailman tai olet muutoin sairas.

Eläin -aloituksiin saa kimppuunsa jonkun kissahullun.

Tai jos kertoo lapsen olevan ummella suositellaan ottamista yhteyttä perheneuvolaan koska mitä suurimmalla todennäköisyydellä perheen muutkin asiat ovat sekaisin!

Kaikki tuntuu tienaavan 200 000 vuodessa ja olevan diplomi-insinöörejä tai akateemisia ja asuvan pk-seudulla?

Kaikilla normaaleilla on YKSI todella hyvin käyttäytyvä astmasta kärsivä todella kiltti lapsi joka ei kitise ikinä ja suurperheessä on kolme huonosti käyttäytyvää kiljuvaa kakaraa ja äiti on loso ja isä juoppo.

Siis mitä ihmettä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Villi veikkaus: nämä sairaat kommentit ei ole äitien kirjoittamia. Viime kesästä lähtien lisääntyi sairas mamukirjoittelu ja pedofiilialoitukset räjähdysmäisesti. Palstan ylläpitäjä ei jaksanut maksaa kunnollisesta moderoinnista (yölisät), vaan otti rekisteröimispakon käyttöön. Vaikka rekisteröitymispakko lieveni yöaikaa koskevaksi, se karkoitti yhdessä näiden räyhääjien kanssa suuren osan vakipalstailijoita. Palstan henki muuttui. Tällä hetkellä kaikki ylilyövät mamualoitukset + muut selvästi epäasialliset aloitukset poistetaan suhteellisen nopeasti. Tämä on tietysti hyvä, mutta todennäköisesti nämä räyhääjät jatkaa palstan myrkyttämistä laittamalla epäasiallisia komentteja kaikkiin ketjuihin, oli aihe mikä tahansa. Ainahan on toki ollut näitä kommentteja, mutta niiden määrä on nykyisin lisääntynyt valtavasti. Ei juuri ole ketjua, joka niiltä välttyisi.

Vierailija
22/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja asioita olen miettinyt kuin sinä, ap, mutta sillä erolla etten usko tämän olevan läpileikkaus suomalaisista - ei miehistä eikä naisista.

Uskon enemmänkin että täällä luuhaa muutama häirikkö jotka ikävä kyllä onnistuvat pilaamaan tämän sivun. Ei ole varmaa että he edes asuvat suomessa. Turhautuneita wt-tolloja (työttömiä tietysti) löytyy ympäri maailmaa.

Asun itsekin ulkomailla. Minua tällä sivulla käynti auttaa ylläpitämään suomenkieltä ja pysymään ajantasalla siitä mitä suomessa tapahtuu ja mitä asioita pohditaan. 

Luulisi että sivun pitäjillä olisi keinot millä sulkea pois häiriköt?! 

Vierailija
24/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoja asioita olen miettinyt kuin sinä, ap, mutta sillä erolla etten usko tämän olevan läpileikkaus suomalaisista - ei miehistä eikä naisista.

Uskon enemmänkin että täällä luuhaa muutama häirikkö jotka ikävä kyllä onnistuvat pilaamaan tämän sivun. Ei ole varmaa että he edes asuvat suomessa. Turhautuneita wt-tolloja (työttömiä tietysti) löytyy ympäri maailmaa.

Asun itsekin ulkomailla. Minua tällä sivulla käynti auttaa ylläpitämään suomenkieltä ja pysymään ajantasalla siitä mitä suomessa tapahtuu ja mitä asioita pohditaan. 

Keinoja varmaan olisi, haluja ei niinkään. Ylläpitäjällehän nyt on ihan sama kuka niitä klikkauksia tekee, pääasiahan on kävijöiden määrä mainostulojen maksimoimiseksi.

Vierailija
25/25 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keinoja varmaan olisi, haluja ei niinkään. Ylläpitäjällehän nyt on ihan sama kuka niitä klikkauksia tekee, pääasiahan on kävijöiden määrä mainostulojen maksimoimiseksi.

Oho, tuota en tullut ajatelleeksi. Aika kyynillistä jos noin on...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän