Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen niin kyllästynyt puheeseen ihmisten "tasoista"

Vierailija
07.01.2016 |

Siis mitä hemmettiä ne tasot edes on? kuka ne määrittelee, ja miten? onko kyse vain ulkonäöstä vai mistä kummasta? vai esim. ulospäinsuuntautuneisuudesta+ulkonäöstä? en tajua. ihmisillä on miljoona eri ominaisuutta, jokaisella heikkouksia ja vahvuuksia. varsinkin kyllästyttää puhe tasoista kun on pari- tai seksisuhteiden muodostamisesta kyse. puhe tasoista johtaa vaan outoihin ajatuksiin ihmisten hierarkioista, että ne "ylemmän tasoiset" olisivat jotenkin arvokkaampia ihmisinä. mulle hyväsydäminen, empaattinen ja viisas hiljainen ja normistoon verrattuna ei niin kaunis on paljon "ylempitasoinen" kuin joku hyvännäköinen rasittava pälättäjä.

heittäkääpä ajatuksia tästä aiheesta! kiinnostaa varsinkin mitä tarkoitatte kun puhutte noista tasoista.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mies mainosti minulle netissä olevansa tasokas. Sanoin sen kuulostavan Lundian hyllyltä. Mies suuttui ikihyviksi.

Vierailija
2/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan samaa mieltä!

T: 21-vuotias nuori mies/poika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä ymmärrä että kuka pitää jotain ulospäinsuuntautuneisuutta jonain tasokkuutena. Ei mulla muuta.

Vierailija
4/4 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoajattelun merkitys on lähinnä siinä, että se estää suhteita syntymästä, koska mies ei usko kelpaavansa naiselle. Jokaisen miehen kannattaisi ajatella että yksikään nainen ei ole hänelle liian hyvä.