Millaista nettideittailu on teille miehille? (40+ erityisesti)
Kertokaa miesnäkökulmaa deittailuun! Naisena ongelmallista on tyhjänpäiväisten yhteydenottojen suuri määrä. Näitä tulee miehiltä, jotka eivät ole lukeneet profiilitekstiäni ja ovat selvästi täysin sopimattomia kumppanikseni. Siihen on varmaan jokin syy, että miehet lähettelevät tällaista deittispämmiä? Tarttuuko siinä kuitenkin aina joku nainen lopulta syöttiin, vai miksi harrastatte sitä?
Kuinka usein käytte treffeillä ja kuinka moneen otatte yhteyttä per tapaamiseen johtanut kontakti? Käyttekö seuranhakupalveluissa päivittäin, viikoittain vai miten? Onko teille kehittynyt metodeja, joita hyödyntämällä löydätte helpommin sopivat ehdokkaat joukosta?
Olisi mukavaa oppia ymmärtämään deittailun miesnäkökulmaa.
Kommentit (7)
Ketään aktiivista deittailijamiestä linjoilla? Aihe kiinnostaa.
ap
Miehelle se on sellasta, et oikein ketään ei kiinnosta, vaikka kuinka olis se profiili luettu ja vannottu olevan kiinnostunut samoista asioista. Naiset ei yleensä vastaile mitään,tai sit ne saattavat vaan yht äkkiä loppettaa keskustelemasta.
M36 ilmoittautuu. Ei juurikaan yhteydenottoja. Maksullista seuraa vaan tarjotaan. Joskus joku mies pyytää kaveriksi mut en mä semmosesta ole kiinnostunut.
Vuoden ollut nettitreffeillä. Harva nainen vastaa. SIttenkö joku nainen vastaa. Siinä jutellaa päivä. Huomenna nainen ei vastaa enää yhtään mitään. Eli on löytänyt sitten paremman. Yksikää nainen ei ole ikinä tehnyt aloitette minulle. En ole ikinä päässy tapaamaa ketään.
M 26
Kuulostaapa synkeältä. Kuinka kauan olette siis deittailleet 3 ja 4? Oletteko kokeilleet erilaisia tapoja ottaa yhteyttä ja vaihtaa profiilikuvaa paremmaksi, tai muilla tavoilla parantaa mahdollisuuksianne?
Itse olen kyllä vastannut (ainakin jotenkin) kaikille yhteyttä ottaneille, joiden yhteydenotto on selvästi ollut harkittu ja juuri minulle suunnattu. Spämmereille en vastaa, enkä seksiseuran hakijoille, koska profiilissani lukee että se ei kiinnosta.
ap
up