Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttävän ihastunut miespuoliseen ystävään

Vierailija
06.01.2016 |

Mitä mun pitää tehdä? Tunnuataa asia hänelle? Vai olla normaalisti vain ystävä ja odottaa päivää jolloin hän löytää unelmiwn naisen, kun hän ei tajua että se olen minä.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tunnusta, pilaat vain hyvän ystävyyden. Jos mies on kiinnostunut sinusta, hän tekee aloitteen. Jos taas hän ei ole kiinnostunut "siinä" mielessä, niin tunnustuksesi jälkeen hän vain pakenee satavarmasti takavasemmalle.

Vierailija
2/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin tilanteessa jossa sukupuolet oli toisinpäin ja ihastuksen tunnustaminen johti ystävyyden loppumiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin tilanteessa jossa sukupuolet oli toisinpäin ja ihastuksen tunnustaminen johti ystävyyden loppumiseen.

Sitten en ota riskiä, vaan nautinkaikesta ajasta jota hänen kanssaan saan viettää. Ap

Vierailija
4/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten en ota riskiä, vaan nautinkaikesta ajasta jota hänen kanssaan saan viettää. Ap

Helpompi näin, mitä ennen tunnustamista.

Vierailija
5/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnustin, nyt yhteistä taivalta takana 30 vuotta :)

Vierailija
6/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tunnusta, pilaat vain hyvän ystävyyden. Jos mies on kiinnostunut sinusta, hän tekee aloitteen. Jos taas hän ei ole kiinnostunut "siinä" mielessä, niin tunnustuksesi jälkeen hän vain pakenee satavarmasti takavasemmalle.

Ei ole ollenkaan varmaa, että mies tekee aloitteen.

Ujo mies

Vierailija
7/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ihan sairasta. On ollu whatsapissa viimerks klo 14 ..kun yleensä on aina paikalla. Ja mä mietin että missähän mahtaa olla. Että on jossain jonkun naisen kanssa jne....

Ap

Vierailija
8/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan sairasta. On ollu whatsapissa viimerks klo 14 ..kun yleensä on aina paikalla. Ja mä mietin että missähän mahtaa olla. Että on jossain jonkun naisen kanssa jne....

Ap

Panen Pirjoa.

T: Rape

Vierailija
9/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elettiinkö nyt vuotta 1816 vai 2016?

Vierailija
10/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, että ensikohtaamisessa oli kemiaa ja että ei ole kokenut sellaista kenenkään muun kuin ex - vaimonsa kanssa.

Se hetki kun näin hänet ensimmäisen kerran - tiedättekö tunteen, kun joku vaan loksahtaa. Ajattelin mielessä "se on siinä"..no se miksi mikään ei ole edennyt mihinkään suuntaan on ollut hänen vaikea ero ja sanoikin että kestää pitkään kun on "normaali".mutta myönsi että kaipaa mun seuraa ja viuhtyy mun kanssa.

Mun tunteet tuota ihmistä kohtaan on syvät, haluun puristaa lähelle ja tuntea lämmön.En halua hänelle mitään pahaa.

Kai tää on sellainen once in a lifetime friendship...:)

Ap

Vierailija
11/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette molemmat vapaita, niin tottakai silloin kannattaa yrittää kepillä jäätä. Jos ystävyys loppuu, niin ei sille silloin mitään voi. Jos olette varattuja, niin silloin on parempi pitää mölyt mahassa ja olla ystävä.

Vierailija
12/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teidän välillä sitten ollut fyysistä läheisyyttä?

Vierailija
13/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olette molemmat vapaita, niin tottakai silloin kannattaa yrittää kepillä jäätä. Jos ystävyys loppuu, niin ei sille silloin mitään voi. Jos olette varattuja, niin silloin on parempi pitää mölyt mahassa ja olla ystävä.

Kun tavattiin, oltiin varattuja. Nyt molemnat on eronneet.ja se mun varattuna olo olikin yksi syy miksi hän ei silloin pussailua enenpää halunnut. Ap

Vierailija
14/34 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teidän välillä sitten ollut fyysistä läheisyyttä?

Ei oo ollut pusuttelua enempää. Ap

Vierailija
15/34 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan vähentää viestittelyä, en jumakauta voi olla hänessä niin kiinni että mun pää ei muuta mieti. Joku hemmetin läheisriippuvaisuus mua vaivaa..en tajunnut että se on näin pahana.

Ap

Vierailija
16/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, johan alko tapahtumaan....ap

Vierailija
18/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KERRO! Kerro lisää!!?? Mitä alko tapahtuu?!

Vierailija
19/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KERRO! Kerro lisää!!?? Mitä alko tapahtuu?!

Huomenna nähdään

Vierailija
20/34 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei aina tee aloitetta, vaikka olisi kiinnostunut. Mies voi olla vaikka ujo, tai pelkää pilaavansa kaveruuden. Tekevätkö naiset aina aloitteen, kun ovat kiinnostuneita? M34