Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudunko sairaalaan jos menen huomenna lääkäriin..

Vierailija
06.01.2016 |

Ja jos minulla todetaan kohtutulehdus?
Ei helvetti ei todellakaan ole mahdollista mennä moneksi päiväksi ottamaan antibioottia suoneen. Saanko ihan normaalit antibiootit, jotka siis haen itse apteekista.. ?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu oireista ja voinnista. Yleensä kyllä paranee ihan suun kautta otettavilla, kaksi ero antibioottia. Tai jos joutuu iv:sti laittamaan niin olisko kotisairaanhoito mahdollinen?

Vierailija
2/5 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Suomessa ketään sairaalaan väkisin pakoteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalaan kohtutulehduksen vuoksi? Miksi luulet niin? Mulla on ollut synnytyksen jälkeen kohtutulehdus ja ihan hain itse lääkärin määräämät lääkkeet apteekista.

Vierailija
4/5 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka pitkälle on edennyt ja crp:stä. Itselläni vatvottiin asiaa viikon kun crp normaali, vain lievää kipua ja lämpöä sekä vuotoa. Yksityinen gyne sit totes kohtutulehduksen ja kaksi antibioottia kouraan. Oireet häipyi vasta reilun viikon päästä.

Vierailija
5/5 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaalaan kohtutulehduksen vuoksi? Miksi luulet niin? Mulla on ollut synnytyksen jälkeen kohtutulehdus ja ihan hain itse lääkärin määräämät lääkkeet apteekista.

En ole ap mutta onko sinulle ihan uutta tietoa että tulehdus kuin tulehdus (kohtu, keuhko, virtsatie jne) voi mennä niin pahaksi että se vaatii sairaalahoitoa, antibiootit suonensisäisenä ja nesteytystä? Näin käy jos oireet ovat niin lievät ettei tule mentyä ajoissa lääkärille.