Mistä löytäisin ihmisiä asumaan kanssani samaan taloon?
Olen yksinäinen, surullinen, ahdistunut ja masentunut, koska asun yksin. Elämä on myös tylsää ja vaikeaa kun asuu yksin, kun ei ole tarpeeksi kivaa tekemistä ja joutuu aina tekemään kaikki kotityöt itse. Myös sekin pelottaa yksin asumisessa että ulko-ovi voi jäädä auki, hellan levyt päälle tai muuta sellaista voi tapahtua ja sitten tapahtuu jotain kamalaa kun nukun. Tänne voi vaikka murhaaja tappamaan minut ja kotini palaa maan tasalle. Siksi haluaisin asua yhdessä muiden kanssa, vähintään 6-8 ihmisen kanssa. Mistä löytäisin muita asumaan kanssani? Sitten en olisi yksinäinen, peloissani, ahdistunut tai masentunut, koska he aina voisivat lohduttaa minua kun olen ahdistunut.
Kommentit (5)
Ja suosittelisin ihan muuta kun kämppistä hoitamaan tuota ahdistuksenpurkuhommaa. :) Saattaa lähteä lipettiin tätä varten hankitut vuokralaiset nääs :) Mutta noin muuten alivuokralaisia suosittelen minäkin. Onhan noita nettipalstoja ja -sivuja joissa näistä voi ilmoitella. Tai sitten hankit elukan ja sille kaverin, esimerkiksi kaksi kissaa.
Kysypä SPR:stä ja ota muutama lähimmästä vokista.
Fb:ssä on joku kimppakämpät-ryhmä. En tiedä missä aloittaja asuu, tuossa ryhmässä varmaan eniten väkeä eri puolilta Etelä-Suomea.
Oleellisin varmaan tuo, missäpäin asuu. Sitten seuraavana muista olosuhteista, joku voiskin kiinnostua.
Alivuokralaisia? Riippuu toki, missä asut, nykyään ei huone talossa enää houkuttele monia.