Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

suihin otosta kysymys naisille?

Vierailija
06.01.2016 |

Tyttöystäväni on ex mieheltään ottanut mällit suuhun mut multa ei suostu ottamaan. Onko minussa joku vika?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun mälli on vaan epämiellyttävää, that's it. Elk rupea liikkumaan, vaihda ruokavalio terveelliseksi, lopeta tupakointi ja ryyppääminen jne. Elin tavat vaikuttaa myös sperman koostumukseen, makuun ja hajuun. Minulla oli eksä jonka mälli oli todella inhottavaa, en vaan saanut sitä oksentamatta alas eli mielummin jätin ottamatta suuhuni ja nilemästä sitä tavaraa, se voi oikeesti olla niin hirveää mönjää. Nykyisen kanssa taas mitään ongelmia ottaa loppuun asti.

Vierailija
22/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vika. En mäkään ennen yök halunnut, mutta nykyisen kanssa oli suuseksiä jo ennen varsinaista aktia. En aristellut ekaa asiaa, mutta varsinainen yhdyntä odotti lähes pari kk. Tuntui liian intiimiltä vaikka olin päätäpahkaa rakastunut.

Toisen ihmisen sukupuolielinten suuhun ottaminen ei sitten mielestäsi ole intiimiä? Ihme logiikkaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin suihin, mua saisi naida kurkkuun ja nielisin mällit mutta ei kukaan mies huoli minua.

mikse.huoli?

En tiedä. Olen niin vastenmielinen? 

Voihan olla, että jollekin onkin, mutta toiselle sitten ei.  Liian tiukat ehdot??

Vierailija
24/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki jankkaa asian johtuvan ap:n mällin mausta, jos kerran k.o. tyttöystävä ei ole kertaakaan ottanut suihin loppuun asti? Eihän se sillon tiedä, miltä se maistuu. Jotain muuta tuossa nyt on takana. Oletteko kauan olleet yhdessä?

Vierailija
25/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se exä on vaikka painostanut ja pakottanut ja nainen on saanut traumoja? Tai sit sulla on niin pahan makusta tavaraa. Sekin vaihtelee ihmisillä eikä se ikinä mitään herkkua ole vaikka miehet niin luulee.

Siis ei ole mun mälliä suostunut edes maistamaan. -AP

Vierailija
26/26 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki jankkaa asian johtuvan ap:n mällin mausta, jos kerran k.o. tyttöystävä ei ole kertaakaan ottanut suihin loppuun asti? Eihän se sillon tiedä, miltä se maistuu. Jotain muuta tuossa nyt on takana. Oletteko kauan olleet yhdessä?

Ensimmäinen joka ymmärsi. 3 vuotta jo eikä enää jaksa ruinata. -AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi