Mikä se on siis se kauppojen aukioloaikojen muutos?
Kommentit (11)
Elikkäs siis, yksinkertaisesti kauppias saa nykyään päättää itse milloin pitää putiikkiaan auki.
Siis, en ymmärrä vieläkään, kuka niitä on rajoittanut, jesse?
Oletteko huomanneet, että se ois otettu käyttöön jossain kaupassa? Itse en ole vielä löytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oletteko huomanneet, että se ois otettu käyttöön jossain kaupassa? Itse en ole vielä löytänyt.
Helsingin keskustan Sokoksen S-marketista tuli 24/7 auki oleva
Täällä se näkyy niin, että marketit ja lähi-K on tänään auki. Ennen eivät loppaisena ole olleet.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli Prisman mainos televsiosta, jossa kerrottiin kaikkien Prismojen jatkossa olevan arkipäivinä? 23 asti auki. Cittari meidän paikkakunnalla tänään ainakin auki 12-18.
Vierailija kirjoitti:
En oo yhtään kärryillä, valaiskaa vähän :(
Sä et taida olla kovin monesta muustakaan asiasta kärryillä, jos ainoa tietolähteesi on av.
Joo, pitäisi joskus käydä vaik kirjastossa lukemassa lehtiä. Mutta aikamoinen muutos! 23 asti auki prisma :0 tuntuu oudolta. Ap
No onhan jo nyt loppiaisenakin melkeen kaikkialla kaupat auki. Ja siis kainleiaset kaupat. Ei tartte enää miettiä näitä pilipalipäiviä että mitäs jos kaupat sattuvatkin olemaan kiinni. Parhain päätös mikä on suomessa tehty vuosiin.
Netistäkin löytää paikkakuntakohtaiset tiedot
Joissain paikoissa muutos tuli heti voimaan, toisaalla sovittujen työvuorojen takia vasta 1 2!
Kaupat saavat päättää aukiolostaan vapaasti.