Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on keksinyt tuon paljaat nilkat-villityksen?

Vierailija
05.01.2016 |

Tänään -20 ja yksi teinityttö hytisi pysäkillä juoksutrikoissa nilkat paljaana urheilutossuissa.
- oli sentään lenkkarit eikä conssit. Nilkat olivat jo ihan punaliilat. Eivät taida tajuta, että saattavat saada lopuniäkseen kylmänkyhmyjä ja verenkiertohäiriöitä.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja reuman! Ei paljoa pakota järki päässä...

Vierailija
2/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä sitten? Niin tekee useat teinit. On muotia nääs. Huolestuneempi olisin, jos olisivat paljain jaloin, käsin ja päin. Onneksi on kengät ja matalat nilkkasukat, hanskat ja yleensä pipo tai iso huivi päässä. Muotiaikansa kutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa etsiä sukkia kun lähden talvella lähikauppaan, joten ehkä minä. Marraskuuhun asti kävin ilman sukkia normaalit matalat kengät jalassa.

Vierailija
4/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietitään täälläkin! Eikä ole muuten pelkästään teinien villitys, vaan ihan oman ikäisilläkin olen nähnyt tätä muotia. Ihmetyttää!

N26

Vierailija
5/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei reumaa saa mistään paleltumisesta, koska se on geneettistä.

Vierailija
6/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihmetellyt samaa. Kukin pukeutukoon tyylillään, mutta on se jotenkin hassua, kun kaulan ympärillä on metritolkulla villaliinaa ja jaloissa on kymmenen senttiä ihoa näkyvillä.

Vierailija
7/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sama, joka keksi aikanaan ettei pakkasella saa pitää pipoa.  Aivosoluja tuhoutuu jo nollan tuntumassa.

Vierailija
8/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa olen katsonut. Ihan idioottimaista!!

Vierailija
9/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään itse tuosta paljaat nilkat + tennarit tyylistä kesällä, mutta en ymmärrä miksi niin pitäisi pukeutua ympäri vuoden.

Ihan naurettavan näköistä kun on ohuet kengät ja nilkat paljaana + toppatakki, kaulahuivi, pipo  ja hanskat :D Ei talvikengät ole noloja.

Vierailija
10/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä ikävä jos paleltuu kunnolla, ei palaudu ikinä normaaliksi.

Vierailija
11/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä siinä mitään mutta akillesjänne voi katketa tuon muodin seurauksena.

Vierailija
12/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon pitkää, kylmää, lumista talvea.

Vierailija
13/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani köyhät kulkivat vähemmissä ja vuodenaikaan sopimattomissa vaatteissa. Rikkailla varaa ostaa hienoja ja lämpimiä kuteita.

Vierailija
14/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se helvetin lama-ajan sukkatehtailija, jonka rahat oli lopussa eikä ollut varaa kutoo sukkaan varsia. T: Todella vittuuntunut ja huolestunut teinin äiti.

Vierailija
15/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa ei näköjään vielä ole kukaan tullut kertomaan, että kengistä näkyvät sukat ovat HIRVEÄN nolon näköiset. Milloin mitkäkin noloudet menevät teineille läpi kuin häkä.

Vierailija
16/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus keksi.

Vierailija
17/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää todella typerältä ja en menisi mistään hinnasta ulos näillä lämpöasteilla nilkat paljaana. Kauheinta on, kun kylmyys tulee alhaalta ylös. Olen ihmetellyt argumenttia "kengistä näkyvät sukat ovat nolot", kun tää jengi kuitenkin käyttää niiden kangastossujensa kanssa sellaisia nilkkasukkia, jotka kuitenkin näkyvät sentin verran conkun reunan yli. Myös pojat.Todella pölhön näköistä.

Itse rakastan muotia ja pukeutumista, mutta minulle pukeutuminen ja mukavuus eivät sulje toisiaan pois. Näillä pakkaskeleillä on juuri ihanaa kerrostaa pehmeitä ja lämpimiä kerroksia, pitkiä takkeja jne. Jaloista todellakin löytyvät paksua nahkaa olevat tukevapohjaiset bootsit tai saappaat, ja niiden sisältä pehmeät varrelliset sukat.

Vierailija
18/35 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on akillesjänne tulehtunut jo siksi, että työpaikalla vetää. Ei se vaan meinaan parantua :(. Tekee kyllä pahaa tämä sairas muoti. 

Vierailija
19/35 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niiden varpaat ole ihan jäässä? Tennarit ei meinaan kauheesti lämmitä... -20 astetta helsingissäkin. Itellä olis varpaat ihan jäässä ja tunnottomat, jos jossain kesäkengissä täytyisi kävellä.

On se hankala olla teini, täytyy vielä keksiä typeriä selityksiä tyylilleen... "sukat on hankala pukee, oon niin kuumaverinen, nää on mun lempi kengät kesät talvet..."

Vierailija
20/35 |
17.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin lukioikäinen poika on sanonut että kaikki ne luokkakaveritytöt jotka kulkee ilman sukkia muulloin kuin kesällä, niin niiden jalat haisee aina luokassa, eli ehkä nämä kuvittelevat että tuolla lailla tuuletellaan ja viilennetään jalkoja hajuttomammaksi, kun pidetään ne mahdollisimman jäässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi