Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nakkimies tulee hakemaan mut tänään!

Vierailija
05.01.2016 |

Niille jotka muistavat uudenvuoden nakkiepisodin. Juuh. Uudet treffit, pyysi luoksensa ja hakee klo 20. Mennään nyt sitten kun moni niin kannusti 😊

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Toivottavasti ei vie sua nakkikioskille.

Sehän oliskin mielenkiintoista mitä tarjoaisi jos tarjoaa mitään. Täällä oli joskus ketju jossa joku ihmetteli kun grillin listalla oli "yksi nakki, hinta xx". Montako ap saisi tällä kertaa?

Itse olen ollut treffeillä jossain ruokabaarissa, nuori mies veteli makkaraperunat edessäni ja minä katselin.

Et päässyt loisimaan miehen lompakolla? Nyhyy. Itselläsi ei ollut varaa maksaa makkaraperunoita itsellesi?

Vierailija
22/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nakkimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhuttiin me siitä nakit ja sinappi hommasta, kun sanoin seuraavan päivänä siitä. Vastasi että olisit sanonut, sipsejäkin olisi ollut 😊

Mutta en nyt jaksa teistä kakan jauhajista välittää. Laitoin just parsa-fetajuustopiirakan uuniin ja jos miehellä ei ole mitään ruokaa syömme sen yhdessä 😊

Ap pop

Tuollaista paskaa ei syö yksikään mies, pillua jos ei tule annan sulle peppupiiskaa kuten tuossa toisessa ketjussa oli ohjeistettu ja yhtään jos kimität laitan sen punaisen pallon suuhun.

Ja mie lyön sulle pillussa ja spermassa uitetun parsakaalen suuhun ja pallon perään sinne suukkokuukkoon.

Ap

oot siekin lappeenrannasta? Niin miekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Toivottavasti ei vie sua nakkikioskille.

Sehän oliskin mielenkiintoista mitä tarjoaisi jos tarjoaa mitään. Täällä oli joskus ketju jossa joku ihmetteli kun grillin listalla oli "yksi nakki, hinta xx". Montako ap saisi tällä kertaa?

Itse olen ollut treffeillä jossain ruokabaarissa, nuori mies veteli makkaraperunat edessäni ja minä katselin.

Et päässyt loisimaan miehen lompakolla? Nyhyy. Itselläsi ei ollut varaa maksaa makkaraperunoita itsellesi?

Ei ollut opiskelijana varaa ei. Myöhemmin mies muutti meille kotiin loisimaan, asui söi ja joi ilmaiseksi jonkin vuoden ajan. Sulle varmaan kelpaisi kans?

Vierailija
24/31 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie se syömään, ei varmaan saa ruokaa kotona

Vierailija
25/31 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylös. Haluan kuulla mitä ap:lle ja nakkimiehelle kuuluu.

Vierailija
26/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh?

Vierailija
27/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne oli molemmat illan päätteeksi nakit silmillä...

Vierailija
28/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin olisin eilen lukwnur et fetapiirakka jäi syömättä, nakimoes teki vain otselleen ruokaa...

Vierailija
29/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo oikeaksi suhteeksi vääntyy, niin mitähän mahtaa olla mies mieltä näistä kirjoitteluista..

Vierailija
30/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toevottavast ei oo prinssinakkimies vaa kuningaskastaja.

Vierailija
31/31 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alotus on kun jostain kauhuleffasta. Nakkimies tulee kahdesti. Mukavaa iltaa teille.

Toihan on ihan hyvin keski-ikäiseltä nakkimieheltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi