Nakkimies tulee hakemaan mut tänään!
Niille jotka muistavat uudenvuoden nakkiepisodin. Juuh. Uudet treffit, pyysi luoksensa ja hakee klo 20. Mennään nyt sitten kun moni niin kannusti 😊
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
nakkimies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuttiin me siitä nakit ja sinappi hommasta, kun sanoin seuraavan päivänä siitä. Vastasi että olisit sanonut, sipsejäkin olisi ollut 😊
Mutta en nyt jaksa teistä kakan jauhajista välittää. Laitoin just parsa-fetajuustopiirakan uuniin ja jos miehellä ei ole mitään ruokaa syömme sen yhdessä 😊
Ap pop
Tuollaista paskaa ei syö yksikään mies, pillua jos ei tule annan sulle peppupiiskaa kuten tuossa toisessa ketjussa oli ohjeistettu ja yhtään jos kimität laitan sen punaisen pallon suuhun.
Ja mie lyön sulle pillussa ja spermassa uitetun parsakaalen suuhun ja pallon perään sinne suukkokuukkoon.
Ap
oot siekin lappeenrannasta? Niin miekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Toivottavasti ei vie sua nakkikioskille.
Sehän oliskin mielenkiintoista mitä tarjoaisi jos tarjoaa mitään. Täällä oli joskus ketju jossa joku ihmetteli kun grillin listalla oli "yksi nakki, hinta xx". Montako ap saisi tällä kertaa?
Itse olen ollut treffeillä jossain ruokabaarissa, nuori mies veteli makkaraperunat edessäni ja minä katselin.
Et päässyt loisimaan miehen lompakolla? Nyhyy. Itselläsi ei ollut varaa maksaa makkaraperunoita itsellesi?
Ei ollut opiskelijana varaa ei. Myöhemmin mies muutti meille kotiin loisimaan, asui söi ja joi ilmaiseksi jonkin vuoden ajan. Sulle varmaan kelpaisi kans?
Vie se syömään, ei varmaan saa ruokaa kotona
Ylös. Haluan kuulla mitä ap:lle ja nakkimiehelle kuuluu.
ne oli molemmat illan päätteeksi nakit silmillä...
Ihan kuin olisin eilen lukwnur et fetapiirakka jäi syömättä, nakimoes teki vain otselleen ruokaa...
Jos tuo oikeaksi suhteeksi vääntyy, niin mitähän mahtaa olla mies mieltä näistä kirjoitteluista..
Toevottavast ei oo prinssinakkimies vaa kuningaskastaja.
Vierailija kirjoitti:
Alotus on kun jostain kauhuleffasta. Nakkimies tulee kahdesti. Mukavaa iltaa teille.
Toihan on ihan hyvin keski-ikäiseltä nakkimieheltä!
Et päässyt loisimaan miehen lompakolla? Nyhyy. Itselläsi ei ollut varaa maksaa makkaraperunoita itsellesi?