Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksatte tallelokerosta?

Vierailija
05.01.2016 |

Otsikossa olikin kysymys. Tarvitsisin tallelokeron papereille. Pääasiallinen pankki (palkkatili) on Nordeassa ja siellä lokero maksaisi 20e/kk minulle. Ihan järjetön hinta! Toisessa pankissa se olisi 50e/vuosi, mutta siellä ei ollut vapaita lokeroita (siirtäisin asioinnin siihen pankkiin jos lokeroita vapautuu). Minulla on tili myös 2 muussa pankissa, mutta niissä ei ole ollenkaan tallelokeroita. Kävin vielä yhdessä pankissa kysymässä ja siellä hinta oli kohtuullinen jos asiointi on ko. pankissa, mutten ole oikein innostunut ryhtymään sen pankin asiakkaaksi.

Mitä te muut maksatte tallelokerosta ja missä se on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kanssa jo vuosia etsinyt kohtuullista tallelokeroa. Tuo tallelokerokulttuuri ei toimi suomessa. Mummot ovat aina piilottaneet massinsa sukkiin ja patjoihin.

Vierailija
2/2 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnekin pitäisi saada asunnon osakekirja (ei siis enää lainaa) ja muutama muu tärkeä paperi (omaisuuden lahjoitusta, testamenttiä, perunkirjoja yms.). Ihan käsittämätön hinta Nordeassa, pakko varmaan siirtyä tuon inhokkipankkini (OP) asiakkaaksi, sillä siellä lokero oli hyvin inhimillisen hintainen. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan