Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehen lohduttaa PMS-oireista, avata naiselle ovia, tarjota ravintolassa jne?

Vierailija
05.01.2016 |

Mitä mieltä jos mies sanoo naiselle ravintolassa, että älä räyhää turhasta, ota takkisi naulakosta ja tule maksamaan ruokasi niin lähdetään?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle avataan ovia siinä missä miehillekin, eli takanatulevalle pidetään auki, muuten tarpeen mukaan. Esimerkiksi kyynärsauvoilla kävelevälle naiselle on syytä pitää ovea auki.

Ruoan maksaminen samalla periaatteella - minä tarjoan joskus miehelle, mies taas joskus minulle. Useimmiten maksetaan omat ruoat. 

Jos nainen todella "raivoaa" ravintolassa, on mielestäni ihan perusteltua poistua tilanteesta. Se tosin ei johdu PMS-oireista. Nainen kykenee kyllä säätelemään tunteitaan PMS-oireissa siinä missä mieskin vaikka krapulassa, eli ärtyy ehkä helpommin mutta ei se mitään raivokohtauksia selitä. 

Riidat kannattaa aina selvittää, mutta joskus on parasta odottaa että tilanne rauhoittuu.

Vierailija
22/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvihaaja jankkaamalla väsyttää kaikki vastaajat. Ilahtuu joka tekosyystä, millä pääsee jatkamaan jankutustaan. Säälittävä mies, tai poikanen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole ikinä (varsinkaan Suomessa) kuullut kenenkään naisen sanovat että miehen pitäisi maksaa ja ovia pitäisi aukoa... :D Mistä te näitä juttuja luette? Kaikki naispuoliset ystäväni käyvät töissä, avaavat itse omat ovensa, maksavat oman osansa kuluista sekä ravintolassa että kotona.

Sitä en myöskään ymmärrä miksi tästä miesten maksamisesta pitää tehdä niin iso asia. Jos et halua ravintolassa maksaa deitille, ehkä voit sanoa sen suoraan ja ehdottaa että maksetaan puoliksi. Internetissä vinkuminen ei auta asiaa yhtään.

Et ole  siis koskaan ennen lukenut av-palstaa, niinkö?

Vierailija
24/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis en ole ikinä (varsinkaan Suomessa) kuullut kenenkään naisen sanovat että miehen pitäisi maksaa ja ovia pitäisi aukoa... :D Mistä te näitä juttuja luette? Kaikki naispuoliset ystäväni käyvät töissä, avaavat itse omat ovensa, maksavat oman osansa kuluista sekä ravintolassa että kotona.

Sitä en myöskään ymmärrä miksi tästä miesten maksamisesta pitää tehdä niin iso asia. Jos et halua ravintolassa maksaa deitille, ehkä voit sanoa sen suoraan ja ehdottaa että maksetaan puoliksi. Internetissä vinkuminen ei auta asiaa yhtään.

Et ole  siis koskaan ennen lukenut av-palstaa, niinkö?

av-palsta on täynnä trolleja. Suurin osa ihmisistä jotka täällä kirjoittelevat tuollaista provosoivat näitä naisvihaaja-trolleja ja saavat hyvät naurut :D ''no mut luin hei siis internetistä! eli siis kaikki naiset!!''

Vierailija
25/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä, mutta kyllähän sitä aina voi. Ja itse en kestä komentelua yhtään, joten alkaisin mököttämiin. Ovien avaaminen, oman ruuan maksaminen yms on minulle kutenkin itsestäänselvyys.

Jos se on sinulle itsestäänselvyys, niin teet samoin vastavuoroisesti miehille? Eikö?

Vai oletko vain tyypillinen prinsessaharhailija?

En ole tuo ensimmäinen kirjoittaja, mutta vastaan silti. Olen avannut oven lukemattomille miehille kuten myös naisille. Minusta se on peruskohteliaisuutta.  Kaikki ovat kiittäneet ja menneet ovesta. Miehelleni olen tarjonnut monet kahvit ja ruuat, ventovieraiden kanssa minulla ei ole ollut mitään tarvetta mennä syömään. Mieheni on syönyt maksamani ruuat siitä sen suurempaa numeroa tekemättä. En muista mieheni koskaan maksaneen minun ruokiani. Minä ostan myös kotiimme ruuat 90%. Mies sitten ehkä sen 10% edestä. Syö kyllä ihan hyvällä ruokahalulla vaikka ei ole itse maksanutkaan. Kannattaako pyytää ketään kanssaan syömään jos ei sitten kuitenkaan raaski maksaa? Ja onhan se nyt kauheata avata ovi jollekin ihmiselle(naiselle?). Johan siinä käsivoimat kuluu ja muutenkin menettää energiaa :(    Älä nyt hyvä mies mene itseäsi rasittamaan sillä,että availet ovia ihmisille. Tai jos sinua loukkaa avata ovia nimenomaan naisille tee seuraavan kerran niin,että avaat oven vain miehille.

Vierailija
26/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla, kun pyydät naisen kanssasi syömään tee niin,että kun laskun aika tulee, huomaat kauhistuneena,että rahapussisi jäikin kotiin. Kyllä se nainen sitten maksaa sinunkin ruokasi. Ja kun lähdette ravintolasta pois, jättäydy naisen taakse, niin ,että nainen joutuu avaamaan sinulle oven ja pitämään sitä sen aikaa auki ,että purjehdit ulos. Sitten voit olla itsestäsi ylpeä ja lopettaa täällä valittamisen.

Vierailija
27/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä jos mies sanoo naiselle ravintolassa, että älä räyhää turhasta, ota takkisi naulakosta ja tule maksamaan ruokasi niin lähdetään?

Sekä miehen että naisen elämä ainakin helpottuu jos molemmat tietävät ja tunnistavat PMS-oireet. Kun toisella on vaikeaa – oli kyseessä PMS tai joku muu vaikeus – on luonnollista lohduttaa rakastamaansa ihmistä, helpottaa hänen oloaan. 

Se avaa oven, jolla on vapaat kädet. Se maksaa joka on varoissaan, tai molemmat maksavat omansa, tai tarjotaan vuoronperään. Mun on outoa ajatella, että miehen pitää maksaa, ikäänkuin nainen olisi joku toimeton ja varaton holhottava. 1950 -luvulla kaikki miehet kaikissa yhteiskuntaluokissa ansaitsivat enemmän kuin naiset, mutta nyt on 2016.

On kiva kun mies auttaa takin päälle, auttaa pysymään pystyssä liukkaalla kadulla, hoitaa fyysistä voimaa vaativat hommat, valvoo lastensa kanssa että unenpuutteesta kärsivä äiti saa nukkua. Pääasia että miehellä (ja naisella) on tilanteentajua ja hyvät käytöstavat.

Me kyllä maksetaan ruokamme pöydässä kaikessa rauhassa ennenkuin kukaan hakee mitään takkeja naulakosta. :)

Vierailija
28/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvihaajaa kiukuttaa, osa 3670.

Pitääkö naisen lohduttaa, jos naisvihaajaa kiukuttaa?

Vierailija
29/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haaveilen sellaisesta, että kun minulla on PMDD -oireet pahimmillaan, mies määräisi kunnolla rähisten mut rauhoittumaan ja veisi puoliväkisin sänkyyn ja panisi kunnolla!

Vierailija
30/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ole koskaan ollut mitään PMS-oireita.

Räyhään jos on räyhäämisen aihetta ja räyhää miehenikin mutta ei räyhätä missään ravintolassa.

Ja kyllä mieheni maksaa ravintolassa, avaa oven, hakee takin ym ym mutta hän onkin hyvin kasvatettu oikea mies eikä mikään tekomacho kiukutteleva pikkupoika.

Olemme olleet yhdessä jo 24 vuotta ja rahat on yhteiset niin periaatteessa sama kumpi maksaa kun samalta tililtä kaikki menee.

Vierailija
31/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa avata oven jos haluaa, onhan se kai kohteliasta, oli ovesta perässäsi tulossa mies tai nainen. Jos haluat tarjota, minä tarjoan ensi kerralla. Velkaa en jää, kun itsekin töissä käyn ja rahani tienaan, ja haluan, että olemme tasaveroisella pohjalla. Jos kiikutat minulle suklaata mihinkään "oireisiin", et tunne minua yhtään. Ja menkkojen aikana tarvimani herkut osaan hakea kaupasta itse. Selviän duunistakin silloin kun on menkat, joten miksen yhdestä kauppakäynnistä? Edelleen: tienaan itse, joten ostankin itse. Minulle ei tarvi tulla rupeamaan miksikään isähahmoksi, joka surkuttelee kuinka nainen on vähempiarvoisempi (ja vähän tyhmempi, niin kuin lapsi, tiedättehän), joten sitä pitää syöttää ja passata ja ymmärtää. Jos nainen (minä mukaan lukien) käyttäytyy kuin ääliö, huutaa ja kiukuttelee ja odottaa sinun aina maksavan, niin pistä se akka pihalle, loppuu se vikinä.

-N26

Vierailija
32/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi PMS joku uusi adhd tai asperger, jolloin voi käyttäytyä miten vaan ja kaikkien pitää vaan ymmärtää vallan perkeleesti, hiipiä varpaillaan ja palvella ja paapoa?

Vierailija
33/36 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on niiiiin tekemällä tehty aloitus. Joku valopää asialla. Meillä mies ei varmaan edes tiedä mikä on pms oire.

Vierailija
34/36 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla, kun pyydät naisen kanssasi syömään tee niin,että kun laskun aika tulee, huomaat kauhistuneena,että rahapussisi jäikin kotiin. Kyllä se nainen sitten maksaa sinunkin ruokasi. Ja kun lähdette ravintolasta pois, jättäydy naisen taakse, niin ,että nainen joutuu avaamaan sinulle oven ja pitämään sitä sen aikaa auki ,että purjehdit ulos. Sitten voit olla itsestäsi ylpeä ja lopettaa täällä valittamisen.

niin ja sitten nainen tulee tänne valittamaan kun mies on moukka ja muut naiset huutaa "jätä se sika"

Vierailija
35/36 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

niin ja sitten nainen tulee tänne valittamaan kun mies on moukka ja muut naiset huutaa "jätä se sika"

Näinhän se menee. Vaihdevuosia odotellessa :)

Vierailija
36/36 |
04.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U lit lukevat jenkkiläisiä i ncel palstoja joissa soimataan jenkkinaisia, sieltä nämä "luulot" naisista kumpuavat :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi