Ihastunut niin että koskee-ystävään, joka myös nainen
En oikein tiedä mitä hän tuntee... Joskus tuntuu, että hänelläkin on tunteita, sitten taas en yhtään tiedä. En uskalla täysin kertoa tunteistani, koska pelkään menettäväni rakkaan ystävän. Hänkään ei taida olla täysin hetero vaikka suhteita naisiin ei ole ikinä ollut. En halua painostaa enkä kiirehtiä. Olen koittanut näyttää, että välitän. Kaikki voi olla oikeasti jotain, tai sitten pelkkää ystävyyttä. En tiedä. Muita samassa jamassa olevia? Olen aina ollut bi, mutta suhteissa pääosin miesten kanssa.
Miten oikein tässä uskaltaa edetä? On kyllä tullut vihjailtua vaikka mitä, mutta kun ei uskalla edetä. Koskettelen kyllä paljon ja katseet on välillä aika ihania.
Kommentit (5)
Niin...hän on vasta tajuamassa olevansa ehkä bi, että olen ajatellut että hän tarvitsee aikaa ennen kuin ainakaan minä teen mitään. Kyllä sieltä toiselta puoleltakin on vihjailua tullut, mutta sitten hän hetkeksi ikään kuin perääntyi...en tiedä. Tuntuu vaan, että kukaan muu ei tunnu yhtään miltään, ennen kuin saan tähän selvyyden.
No tuohon viiniosioon ei olla päästy, sehän olis kyllä se mikä selvittäis kaiken, mutta hän ei mielellään kauheasti juo. Äh, vaikeeta. Samalla niin ihanaa. Jotenkin tämä vaan on ihanampaa kuin miesten kanssa :).
Saako edelliseltä kysyä että mitä tarkoitat yhteydenpidon muuttumisella ei-kaverilliseksi?
ap
Vähän hankala homma.. itse olin ihastunut kaveriin ja lopulta päädyttiin yhteen, kun yhteydenpito muuttui enemmän ei-kaverilliseen suuntaan ja lopulta tein aloitteen. Hänestä tuli lopulta puolisoni. :) Olen ollut myös ihastunut ystävään, mutta seurustelin silloin,ja annoin asian mennä ohi. Ystävän kans on vähän eri juttu kuin kaverin. Mutta jos on hyvä ystävä, niin luulisin että ymmärtää ihastuksen vaikkei tunteisiin vastaisikaan, jos joskus teet aloitteen.. eihän se ystävyyttä poista. Mutta heteroiden kohdalla voi olla eri asia, asia voi jotenkin yllättää enemmän? Vaikea arvioida. Jos ihminen ei ole sinut bi-seksuaalisuutensa kanssa vielä. Itse olen bi ja avoimesti suhtaudun rakkauteen ja seksuaalisuuteen, joten en kauhistuisi jos ystävä kertoisi ihastuneensa. Ehkä keskustelun voisi johdattaa ihastuksen kans siihen suuntaan, että tykkääkö hän naisistakin..juotte vähän viiniä alle, tanssimaan ja teet aloitteen.. eihän siitä muuten pääse! Elämä on lyhyt. :)